علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

این نه شیرین

1392/11/19 14:45
نویسنده : ننه علي
677 بازدید
اشتراک گذاری

انتظار های مادرانه گره خورده با عدد نه ... نه ماه از آغاز مادرانگی تا در آغوش گرفتنش... نه ماه لحظه شماری وتصور هر ثانیه زندگی بااو... نه ماه رویای شیرین وآرزو را همراه با میوه ی دلت در دل پر وراندن....نه ماه عاشقی برای کسی که او را ندیده ای....

و حالا نه ماه از آن انتهای نه ماه می گذرد...

نه ماه است تو را در آغوش دارم و عاشقی می کنم .... نه ماه باتو قد کشیدم و بزرگ شدم.... نه ماه برایت مادری کردم.... چه سریع مثل برق و باد گذشت نه ماهه انتظار در بر داشتنت تا این پایان نه ماه در بر داشتنت... تو از نوزادی که فقط حجم آغوشم راپر میکرد رسیده ای به نو پایی که برای آغوشم سنگین شده ... رسیده ای به امروز.... وحالا وقت راه افتادنت رسیده... با تاتی تاتی کردن و تلاش برای ایستادن روی پاهایت... همین طور که این نه ماه تند وتیز گذشت ماه های دیگرهم می گذرد ومن گوشه ای نشسته ام به تماشا ، قد کشیدنت را ، راه رفتنت را.... چقدر سریع عبور می کنی از کنار مادری که تمام رویای نه ماهه اش یاعلی گفتن وقت راه رفتن تو بوده است...

------------------------ به بهانه این روزهای تمرین گام برداشتن علی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
16 بهمن 92 11:51
بسیار عالی من عاشق قلم زیبای شما شدم بسیار عالی التماس دعا
ننه علي
پاسخ
عزیزم نظر لطف شماست
سمیرا
16 بهمن 92 17:32
إن شاءالله چندتا نه ماه دیگه هم بچشی إن شاءالله شاهدپیشرفت های علی کوچولو درسنین بالاباشی إن شاءالله پا جای پای معصومین(علیهم السلام)بذاره...
ننه علي
پاسخ
تمام دعاهای خوبت در حق خودتم مستجاب ان شاالله
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
18 بهمن 92 0:00
شما تا حالا دو تا " نه " بسرى رو پشت سر گذاشتيد " نه " هات پاينده و مستدام مادر جان
ننه علي
پاسخ
نــــــه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد