علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

دنياي رنگي ما

1392/11/19 14:27
نویسنده : ننه علي
395 بازدید
اشتراک گذاری

 از وقتي بابا اومده به بابا بابا گفتن افتادي ،،،از تو بابا از بابا جانم جانم...

 صداي بابا ماما گفتنت اونم در كنار هم چه كيفي داره...

براي اولين بار ديشب با ماما بابا گفتنت باور تر مون شد كه  والدين توييم

-------------------------------------------

صبح از ما زودتر بيدار شدي مادر جون اومد وبغلت كرد از اتاق بيرون اومد ودر رو بست ونگاه تو به اتاق مونده بود واشاره ات سمت درش مادر جون در روبرات باز كرد يه نگاه به بابا يه نگاه به مامان، بعدش رفتي دنبال بازيت....(به روايت مادر جون)

---------------------------------------------

وقت خواب قبل از خوابيدنت بازيت ميگيره،،، چند لحظه سرت مهمون آغوش منه، چند لحظه هم مهمون بابايي ..من ،بابا، من ،بابا...وتمام مدت ،خنده مهمون لبهاي تو...

---------------------------------------------

به لطف بي پايان خدا ما والدين تو هستيم ....وتو امانت زيباي خدا در دستان ما

خدايا شكرت به خاطر اين همه خوشبختي...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

حانیه
9 بهمن 92 18:09
شما هم علی جون رو پیش خودتون میخوابونید؟ چه رنگی نوشتنت قشنگ بود، شاد باشید همیشه . علی جان رو‌ببوس...
ننه علي
پاسخ
بله اگه پيشم نباشه نمي تونم راحت بخوابم ممنون عزيزم
مامانی
9 بهمن 92 22:17
سلام رنگ نوشته ها یه کم چشمو اذیت میکنه هوای ما عینکی ها روداشته باشید دلتون شاد
ننه علي
پاسخ
سلام.اينم نكته ايه.ببخشيد عزيزم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
9 بهمن 92 23:39
آبيش خيلى روشنه به زور خوندم تبريك ، تهنيت دلم ضعف رفت بابا .....
گهواره
10 بهمن 92 1:14
همیشهداز این وابستگیا ترسیدم....از امتحانی که از این دلبستگیا ازمون گرفته میشه... هروقت خواستم لذتشو ببرم به خودم نهیب زدم...شاکر بودم ولی یه ترسی همیشه وجودم رو گرفته....
ننه علي
پاسخ
آره بايد به اين فتنه هاي دوست داشتني دل نبست
عقیق
10 بهمن 92 8:27
خدا این گل پسرو برای والدینش و این والدین مهربون رو برای گل پسرشون حفظ کنه
ننه علي
پاسخ
سپاس
مامانی
10 بهمن 92 14:05
مامان ناز یه کم دردانه مارم تحویل بگیر گناه دارم هیشکی منو دوست نداره
ننه علي
پاسخ
عزيزم گريه نكن نازي
گمنام آشنا
10 بهمن 92 22:51
سلام به ننه علی جون خوبی مادری خوش میگذره با بچه داری خوش میگذره دیگه از نوشته هات معلومه انشاءالله خدا توفیق تان بدهد و بر تو فیقاتتان بیفزاید نی نی تون ببوسید از طرف من
ننه علي
پاسخ
الحمدلله ممنون عزيزم
مامانی
11 بهمن 92 11:01
سلام مامان خوب میشه خواهش کنم منو لینک کنید؟/ممنون میشم
ننه علي
پاسخ
عزيزم فعلا ليكدوني من در دست تعمير ان شالله وقتي درست شد حتما
شیما
11 بهمن 92 12:57
سلااااااااااااام خدا به خوشبختی تون بیفزاید الهی آمین
سمیرا
11 بهمن 92 14:10
خدادرکنارهم موفق وعاقبت بخیرتون کنه عزیزم برای رمز دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه چیکار کنیم
ننه علي
پاسخ
بي خيال حتماقسمت نيست
سمیرا
12 بهمن 92 0:57
عزیزم میشه بهم توضیح بدی که وقتی رمز میزنی چجوری میشه
ننه علي
پاسخ
هیچی میزنه رمز اشتباهه
مامان محمدمهدی
12 بهمن 92 8:21
خانوم همچین گفتید ما مامان بابای تو هستیم مارو هم به شک انداختید، وال لا
ننه علي
پاسخ
مرضيه (مامان محمدمهدي)
12 بهمن 92 14:21
خدا رو شكر دنياتون پر از رنگهاي قشنگ باد
مرجان
13 بهمن 92 9:10
خدا حفظش کنه علی آقا رو اولین بار که آدم مامان بابا گفتنشون رو میشنوه کلی قند تو دلش آب میشه انشالله همیشه همینطور باشه حتی تا سه چهار سالگی که روزی هفتاد و چند بار میگن مامان
سیدحسن نبی زاده
13 بهمن 92 15:07
با عرض سلام وتبریک ایام الله دهه فجر از شما دعوت می شه برای دیدن طبیعت زمستانی روستای درگاه به وبلاگ ما تشریف بیارید پشیمون نخواهید شد
علامه کوچولو
13 بهمن 92 15:35
: علي كوچولو تا این لحظه ، 9 ماه و 0 روز و 0 ساعت و 40 دقیقه و 59 ثانیه سن دارد سلام 9 ماهگی گل پسر نازت مبارک
ننه علي
پاسخ
ممنون عزیزم
شیما
13 بهمن 92 16:43
سلام چرا پیامای من بدستت نمیرسن؟؟
ننه علي
پاسخ
سلام کدوم پیامها؟
سمیرا
14 بهمن 92 0:14
اِوااااااااا میشه بیای بهم بگی چه رمزی رو گفتم من شرمنده أم
ننه علي
پاسخ
دشمنت . بالاخره باز شد.
مامانی
15 بهمن 92 9:10
نیمه شبهای بی ستاره به زیر ابرای پاره پاره لالایی میخوندی تا بخوابم بیدار بودی کنار رخت خوابم مامان قشنگم از همه رنگم لپتو بکشم چقده قشنگی
مامانی
15 بهمن 92 22:24
سلام مادر خوب مطالب جدیدی اضافه کردم خوشحال میشم افتخار بدید نگاه کنید سپاس
مامان خانمی
15 بهمن 92 23:12
سلام عزیزم ایشالله علی کوچولوتون از سربازای آقا امام زمان باشه. میشه لطف کنی به وب محمدسجاد من هم سر بزنی.ممنون
مامان خانمی
16 بهمن 92 10:32
سلام با اجازه لینکتون کردم
مامان محیا(ارام جانم)
13 اسفند 92 1:13
آخی گلی نازدونه ی بابادوست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد