علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

نصیحت نکن!

1392/11/19 14:26
نویسنده : ننه علي
598 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی کسی را به اندازه ای بی اندازه دوست داری نمی شود نگرانش نباشی... نمی شود روی خطرات و آسیب هایی که در کمین اوست چشم ببندی...

وقتی کسی را به معنای واقعی کلمه دوست داری اجازه هر کاری را به او نمی دهی.... همیشه چندین متر جلوتر ش را می پایی که مبادا چاهی ، خطایی، گزندی آزرده اش کند...

من همین اندازه تورا دوست دارم که باتمام توان مادریم نگذارم تا زنده ام اشتباه کنی ،آسیب ببینی ،به خطا بروی ...

من همین اندازه دوستت دارم که اجازه ی هر کاری را به تو ندهم ،چه حالا که نوپایی و خطا های کودکانه ات به آسیب تنت منجر میشود وچه بعدها که خطاهای احتمالیت شاید منجر به آسیب روحت شود همان جا بازهم مادر با صدای آشنای جیزه کنارتوست...حتی اگر خودت ندانی چرا!،حتی اگر ناراحت شوی ،حتی اگر از من دلگیر شوی ،حتی اگر از من بگذری ،اما من همین قدر تو را دوست دارم که با همه ی این احتمالات حاضر به قبول آسیب رسیدن به دین ودنیای تو نیستم عزیز من!

من همین اندازه تورا دوست دارم اما خدای تو هزاران بار بیشتر دوست دار توست و حاضر به آسیب وعذاب تو نیست ، عشق من در برابر عشق او به تو ،نمی در برار یمی است... عزیزم این را بپذیر که اگر خدای مهربانت امر ویانهی کرده است برای آسیب نرسیدن به خود توست پس از او دلگیر نباش وبه محبتش شک نکن.... مادرانه دعایت می کنم همیشه بنده حرف گوش کن خدا باشی . تونیز برای خطا نکردن ما دعاکن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سمیرا
16 بهمن 92 17:27
واقعا شماو امثال شما مادر هستیدکه تالحظه ی آخرمراقب فرزندانتون هستید,امیدوارم خداوندراه های درست تربیت روبه شمانشون بده وسره راهتون قرار بده... اجرتون باحضرت زهرا إن شاءالله[
ننه علي
پاسخ
اینقدام تعریفی نیستم دوستم
عقیق
17 بهمن 92 8:30
به نکته ظریفی اشاره کردیواقعانم بعد از مادر شدن عدد 9 یه جورایی با بقیه عددا فرق میکنه. داشتم پیش خودم 9 های بچه ها رو حساب میکردم،دیدم دخترا یه 9 بیشتر دارن،سن تکلیفشون.ان شاءالله خدا بهت دخترای ناز بده که توی 9 سالگیش از 9 ساله شدن و به تکلیف رسیدنش لذت ببری
ننه علي
پاسخ
اخیییی مارو بردی تورویا خواهر جان...
عقیق
17 بهمن 92 8:31
ببخشید ظاهرا نظر پست پایینی رو اشتباهی برای این پست فرستادم
ننه علي
پاسخ
خواهش....
عقیق
17 بهمن 92 8:39
واقعا درست گفتی،هم درست گفتی ،هم قشنگ گفتی. به نظر من مخاطب این حرف،همه هستن،کوچیک و بزرگ،اگر همه ما به دوست داشتن و عاشقی خدا اعتماد داشته باشیم،به جای غر غر کردن و ناشکریهای گاه و بی گاه،با اطمینان خاطر خودمونو توی آغوشش رها میکردیم و غصه هیچ چیز و هیچ کم و زیادی رو نمیخوردیم.
ننه علي
پاسخ
بله دقیقا رهای رها در اغوش خدا...
طهورا -همنفس طلبه
17 بهمن 92 11:46
هو العزیز باسلام . بانوی با تدبیر آفرین بر شما . مادری کردن و صدالبته درست مادری کردن کار هر کسی نیست مادر اگر باشی می توانی سرباز تربیت کنی برای لحظه هایی که رهبرت ایستاده وسط میدان و با غربت تمام می گوید "هل من الناصرینصرنی " و تو حاصل تمام لحظه هایت را به دستان او ببخشی بی منت ....
ننه علي
پاسخ
وتو حاصل تمام لحظه هایت رابه دستان او ببخشی بی منت
حانیه
17 بهمن 92 12:52
عالی بود. انشالله که خودمون هم همیشه حواسمون جمع باشه
ننه علي
پاسخ
انشاالله
mahtab
17 بهمن 92 14:55
حرفهاتون درستو منطقی اما سوالی که برای من وجود داره اینه که من به عنوان مادر واقعا چطور میتونم همیشه و همه جا کار درست رو از نادرست تشخیص بدم و به بچم توصیش کنم و بالعکس(البته منظورم مواردین که نازکتر از مو هستن نه مارد مشخص و مبرهن
ننه علي
پاسخ
شبه سنگینهاعتقادمن اینه که اگر از خداوند خالصانه درخواست کنی که راهنما تون باشه حتما اجابت می کنه خصوصا جاهایی که باریک تر از موو غبار الوده توکل ابزار بزرگی ست که خدا به ما هدیه داده
زهرا سادات
17 بهمن 92 16:21
عالی بود...قلمت زیباست خواهر
زهرا سادات
17 بهمن 92 16:22
عالی بود قلمت زیباست خواهر...
ننه علي
پاسخ
ممنون خواهر
مامانی
19 بهمن 92 12:02
سلام مامان جونی چرا عکس گل پسرتون رو وب نیست؟؟ دلمون می خواد زیادتر روی ماهشو ببینیم خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
ننه علي
پاسخ
سلام عزیزم عکس که گذاشتم
مامانی
19 بهمن 92 15:23
این که فقط یه دونه اس
ننه علي
پاسخ
اخه علی آقای ما فقط یه دونست
مرضيه (مامان محمدمهدي)
20 بهمن 92 11:36
دعاهاي قشنگت مستجاب
ننه علي
پاسخ
جوجه طلبه
20 بهمن 92 21:50
سلام.خوبین. خدا حفظش کنه.موفق باشین. شما رو به خونه تازه ساختم دعوت میکنم..
مامان محمد صادق
21 بهمن 92 0:59
سلام. خدا علی آقا رو براتون حفظ کنه. مطلب مادرانه خیلی جالب بود اجازه میدیدن تو وبلاگم بذارم
ننه علي
پاسخ
سلام خواهش میکنم مختارین
مامان محمدمهدی
21 بهمن 92 8:12
خدا از جمیع بلایا حفظش کنه
ننه علي
پاسخ
سپاس
مامان خانمی
21 بهمن 92 12:23
ننه علی کجااااااااایی؟ چرا خبرب ازت نیست؟ دلمون برات تنگ شده
ننه علي
پاسخ
همین دوروبرام فقط چند روزی دیر به دیر به اینترنت دسترسی دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد