علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

جوجه طلبه

دو سالِ عاشقی...

1394/2/1 18:04
نویسنده : ننه علي
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

از یک ماه قبل ؛آروم آروم شروع کردیم؛هر روز دفعاتشو کم کردم ؛وحدود بیست روز بعد شیر روزشو حذف کردم و بعد از ده روز ؛در اولین شب از ماهِ رحمت اللهی«رجب» آخرین شیر شبشو خورد.

دو رکعت نماز؛ توسل به حضرت رباب؛ روضه ای کوتاه برای طفل شش ما هش؛ سوره یس ؛ سه قل هو لله احد به نیت ختم قرآن؛ هدیه ثواب این دو سال به رو ح آسمانی مادر هستی حضرت مهتاب «فاطمه زهرا» و بانوی ارباب حضرت رباب و سردار کوچک ابا عبدلله ؛حضرت علی اصغر.....و دعای مادری که تمام آرزویش عاقبت به خیری کودکانش است و توفیق سربازی آقا امام زمان و خدمت به دین مبین اسلام .

خدای مهربان تر از مادر:

اگر این دو سال تمام تلاشم را کردم که بی وضو شیر در دهانش نریزم؛هر بار قبل  از شیر دادنش استغفار کردم که سیاهی  عمل من دامن پاک او را نیالاید؛ شیرش را با سلام بر حضرت ارباب و اشک بر مصایبش همراه کردم ؛

فقط و فقط برای این بود که در حد توان ناچیزم برای سربازی امام زمانش آماده اش کنم ؛نمی گویم تربیت؛چون تربیت به دست توست یا رب العالمین؛در این دوسال قصور زیادی داشتم اما همان طور که همیشه غفرانت شامل حالم بوده این بار هم از سر تقصیراتم بگذر.

تربیت فرزنم را به خودت می سپارم ؛برای یاری امام زمانش برگزین و تربیت کن و توفیقات و ارتزاق معنوی اش را لحظه به لحظه بیشتر بفرما که تو ارحم الراحمینی ؛تا آنجا که خونش لیاقت ریختن در رکاب مولایش را بعد از عمری خدمت به او داشته باشد.

تو می دانی که این آرزوی همیشگی این مادر و پدر قاصر وناتوان است ؛ «ذریه ای پاک و صالح و شهید.»

تمام شد...

----------------------------------------

پ.ن:

+علی زیاد بهانه می گیره؛به دعاتون محتاجم.

++این چند روز برا خودمم خیلی سخت گذشت؛بغض دارم ؛دلم میگیره وقتی فکر میکنم ازم دور می شه

دو سال کم زمانی نیست برای وابسته شدن؛برام دعا کنید بتونم جوری مادری کنم که بینمون فاصله نیوفته

+++ببخشد اگه طولانی شد.

*بعد تر نوشت:

الحمدلله علی آقای گل گلاب فقط بیست وچهار ساعت بی تابی کرد و بعدش بسیار شیک و مجلسی با قضیه کنار اومد.

برخلاف اکثر اطرافیان برای خواباندنش از روش راه بردن استفاده نکردیم ؛هم برای راحتی خودمان هم خودش!!!

کنارم دراز میکشه و سرشو میذاره رو بازوم و تا ده نشمردیم که خوابش میبره!!!!

بللللله همچین پسر آقایی داریم ما.

تمام این نفس راحت و خیال خوش رو به دعای مادرانه ات مدیونم بی بی جان یا حضرت رباب(سلام الله علیک)

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان فاطمه
1 اردیبهشت 94 20:31
سلام خیلی زیبا نوشتینمن مامان مهدیارم مهدیار یعنی یار حضرت مهدی دوست دارم به وبلاگ ماهم بیاین از اشنایتون خوشهال میشم خدا علی کوچولو رو حفظش کنه برای منم دعا کنین محتاج دعاتون هستم هم برای مادرم که به تازهگی مریض شده وهم برای خودم که یکی هست که هر وقت دلش میخواد سرم داد میزنه وبه هم کم محلی میکنه خلاصه خیلی دلم رو میشکونه و منم سپردمش دست خدای مهربون ولی بعضی وقت ها خودم حال خودم رو نمی فهمم ونمی دونم چرا دارم این رو به شما میگماز نوشته هاتون فهمیدم که خیلی رابطه نزدیکی دارین با خدا که انقدر زیبا مینویسین بعضی جاها واقعا فکر میکنم مناجاته
مامان محمدمهدی
1 اردیبهشت 94 21:33
خوش به سعادت و لیاقت علی آقا با داشتن مادری چون شما. بهتون افتخار میکنم خیلی زیاد الهی دست راستتون رو سر این بنده ی حقیر
مامانی
2 اردیبهشت 94 7:50
سلام خیلی زیبا نوشته بودینالهی که همونطور که میخاین و بایــد بزرگ بشه عزیزم این بهونه گیری و دلتنگی ها طبیعیه، همه مون داشتیم، اینو گفتم چون گاهی آدم وقتی میبینه یه چیزی همه گیره، انگار تحملش آسونتر میشه آخه یک ماه، عادت دوساله رو ترک دادن سخته، برای بزرگش، بچه که جای خود داره صبرتون افزون
mahtab
2 اردیبهشت 94 8:06
سلام مبارکه دوساله شدنش و مستقل شدنش در خوراک اصلا نگران نباش این راه سخت رو همه گذروندن و اتفاقی هم نیقتاده منم خیلی نگران بودم پارسال این موقع ها من خرداد از شیر گرفتم پسری رو امسال همش یاد سال قبل هستم و از فکر کردن به نگرانیهام خندم میگیره زود یادش میره چند وقت تحمل کنی خوب میشه شاید تا یک ماه بهانه گیریاش ادامه داشته باشه
کوثر
2 اردیبهشت 94 16:09
سلام عزیزم چقدر قشنگ و چه مجاهده ای که هر بار با وضو شیر دادین. واقعا کار سختی است. اینکه وقتی خوابی، از خواب که بلند می شوی، هربار وضو بگیری... تقبل الله... برای از شیر گرفتن توصیه شده یه انار رو بهش یس بخونید وبدین بچه آبش رو بمکه. البته اگر انار پیدا بشه :| راستی تو چرا آدرس وبلاگتو، اینجوری می نویسی؟! http://mashgemadari. Niniweblog. Com خب این فاصله هایی که بعد نقطه میدی، باعث میشه که لینک کار نکنه!
گهواره
3 اردیبهشت 94 0:26
دو سال عاشقی ات متصل به دلداگی های رباب برای علی اصغرش...ان شالله... پرونده ات از نو باز شده؛ مبارکت باشد... تو یک تازه متولد شده ای...
نرجس
5 اردیبهشت 94 14:32
سلام اجرتون با حضرت زهرا س دعا کنید. من هم از چند ماه دیگه ان شالله باید شیر بدم و بی صبرانه منتظرش هستم. ممنون از راهنمایی هاتون برای شیر دادن و از شیر گرفتن
قاسم قلی پور
6 اردیبهشت 94 10:52
سلام علیکم . خسته نباشید . وب خوب و ارزشی دارید . افرین .موفق و شادکام باشید . احقر العباد و اقل الطلاب قاسم قلی پور
ننه علي
8 اردیبهشت 94 16:08
سلام دوستای گلم ممنونم از پیام های پر مهرتون من خودمو لایق این لطف و محبت شما نمی دونم ؛هر کاری کردم فقط و فقط لطف خدای بزرگ و مهربان بوده و بس.
مامان محمد مهدي (مرضيه)
19 اردیبهشت 94 9:55
مبارك باشه استقلال گل پسر ولي من فكر كردم خيلي قبل تر علي را از شير گرفته باشي...اونجا كه تو يه پستي گفته بودي: ديگه دهنش بوي شير نميده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد