علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

جدی بگیرید

1392/11/21 17:44
نویسنده : ننه علي
325 بازدید
اشتراک گذاری
وقتی یه پسربچه ورووجک وشلوغ داری و عادت کردی که صدای خنده وشادیش همیشه توی خونه بپیچه حتما باید سکوت چند دقیقه ایش رو جدی بگیری.... مشغول پختن سوپ برای گل پسربودم وصدای پر از شورش تو گوشم که بعد از چند ثانیه متوجه سکوتش شدم ،نگران شدم و پیگیر... برگشتم وپشت سرمو نگاه کردم .... فاصله خیلی کم بود بینمون ، رخ در رخ چرا ؟چون گل پسرمون تشریف اورده بودن رو اپن !بله ! چشم تو چشم من مثل کسی که علم را از ستاره ی ثریا به زیر اورده است.... از روی مبل جلوی اپن اومده بالا بعد پاشو گذاشته روی لبه مبل و بعدشم نشسته روی اپن به همین راحتی....
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سمیرا
21 بهمن 92 17:34
آجی خیلی مراقبش باش... خداحفظش کنه نتونستی وارد بشی عزیزم
ننه علي
پاسخ
سلام نه نمی دونم چرا قسمت نمی شه
شیما
21 بهمن 92 21:46
سلام ماشاءالله هزار الله اکبر
عقیق
21 بهمن 92 23:44
پس اکتشافات علی آقام شروع شد!!! خواهر جان،از الان یه خدا قوت جانانه بهت میگم،تازه کارت شروع شده!!
ننه علي
پاسخ
چه جورم
مامان خانمی
22 بهمن 92 20:10
سلام خدا براتون نگهش داره. خیلی خوشحالم که یک زن هستم و میتونم لذت مادر شدن رو بچشم. مادرا جونشون واسه بچه هاشون در میره.
گهواره
23 بهمن 92 1:38
ماشاالله پسرمون حسابی کوهنورده هاااااااا! انشاالله پله های ترقی رو همین جوری بره بالا! اون لحظه چهره شما دیدنی بوده؛اگه من بودم اول یع دل سیر میخندیدم بعد بچه رو میاوردم پایین!
ننه علي
پاسخ
منم اولش خندیدم بعدش برای روزهای در پیشم به خدا پناه بردم
مامان محمدمهدی
23 بهمن 92 8:55
خانوم مراقب باشید لطفاً
ننه علي
پاسخ
مرجان
23 بهمن 92 10:09
به به پس رسیدید به فتح قله های منزل
ننه علي
پاسخ
علامه كوچولو
23 بهمن 92 12:45
سلام دقيقا اين وضعيت توو 8-9 ماهگي محمد باقر براي منم اتفاق افتاد و نزديك بود سكته بزنم مجبور شديم يه خرده بين مبل و اپن فاصله بندازيم
ننه علي
پاسخ
علیک سلام ورحمه الله اره دیگه در این سن دقیقا تصمیم میگیرن کوه نورد شن
hani
23 بهمن 92 15:16
آی قربونش برم الههییییی!دلمون براتون یه ذره شده،بیاین دیگه
ننه علي
پاسخ
به به چه عجب ازاین ورا من که فکر کردم پاک مارو فراموش کردین
hani
24 بهمن 92 3:41
ای بابا دست رو دلم نذار که خونه،همش درگیر درس م عزیزموقت نمیکنم زیاد بیام نت!مگه میشه فراموشتون کرده باشیم،لحظه شماری میکنیم واسه برگشتنتون
ننه علي
پاسخ
درس بخونم افرین درس چیزه خوبیه تو درس بخون نمی خواد بیای به ما سر بزنی افرین
مرضيه (مامان محمدمهدي)
26 بهمن 92 10:21
پس شما هم مجبوريد كم كم مثل ما يك تغير دكوراسيون اساسي بديد. خانم خدا قوت، كارت در اومد
مامان محیا(ارام جانم)
13 اسفند 92 1:12
الهی فداشششششششششششششششش
ننه علي
پاسخ
خدا نكنه بانو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد