علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

دور از من وبا من

1392/12/21 0:45
نویسنده : ننه علي
344 بازدید
اشتراک گذاری

اينكه تا برگردم نفسم هر لحظه به شماره مي افتد و ضربان قلبم تند وكند ميشود...

اينكه باديدن هر بچه اي درآغوش مادرش دلم برايت پر ميكشد...

اينكه در ذهنم حالت را تجسم ميكنم...

تمام دل شوره ودل آشوبه ام،نشانه اين است كه برايم سخت است ، خيلي سخت،اما...

اما گلم من به اين نيم ساعت خلوت كردنهاي چند وقتِ دور يكبار نياز دارم...گاهي به تنهاييي نياز دارم...

مرا سرزنش نكن اگر براي ساعتي تورا با مادربزرگهايت تنها ميگذارم؛چون وجدان مادرانه ام حسابي مرا سرزنش خواهد كرد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

گهواره
21 اسفند 92 2:09
وجدان درد نگیر ننه!حتی بچه هام به یه کم دور بودن از مادر نیاز دارن.... ولی واقعا عذاب وجدان دور از جون همه چیز رو زهرمار آدم میکنه....حتی لذت بخش ترین تفریحات رو که خرید کردن باشه!
ننه علي
پاسخ
اين زهرمارو خوب اومدي...
سمیرا
21 اسفند 92 6:49
نمیتونم درکت کنم ولی آبجی جون خدا برات نگهداره...توروخدا برای من خیلی خیلی دعاکن...
ننه علي
پاسخ
ان شاالله عزيزم زودتر به مراددلت ميرسي
زهره مامان زهرا
21 اسفند 92 7:37
درکت میکنم بانو خیلی سخته حتی لحظاتی رو هم که کار داریم از عسلیمون دوریم دلتنگ میشیم و دل هزار راه میره خدا کنه که هیچ بچه ای درد بی پدری و بی مادری رو نکشه
ننه علي
پاسخ
الهي آمين
مامان محمدمهدی
21 اسفند 92 8:25
ببینید پس ما چی میکشیم یعنیا فکرشو بکن وقتی سرکارم و میام شیرین زبونیا و شیرین کاریای بچه های دوستان رو میخونم دلم ضعف میره برای درآغوش کشیدن محمدمهدی مثل الان که دلم خواستدش
ننه علي
پاسخ
عزيزم مي دركمت عميقا...
مرضيه (مامان محمد مهدي)
21 اسفند 92 11:55
حرف من رو مامان محمد مهدي زحمت كشيدن و گفتن من در و ديوار اتاقم تو اداره پر از عكس محمد مهدي، هر وقت نگاهم بهشون ميفته بيشتر دلم براش تنگ ميشه
الــــــــيما
21 اسفند 92 13:25
همون كه مامان محمد مهدي گفتند
mahtab
21 اسفند 92 20:39
اوایل خیلی از دور شدن ازش سختم میشد اما حالا فقط استرس اذیت شدن خونوادم رو دارم که اذیتشون میکنه این وروجک
ننه علي
پاسخ
آره اينم خودش دغدغه بزرگيه
مامان حدیث
21 اسفند 92 23:50
دقت کردین بعد از همین نیم ساعت یه ساعت , وقتی که می بینیمشون انگار یه عمره اونا رو ندیدیم و می خوایم بخوریمشون!
ننه علي
پاسخ
دقت كردم واقعا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
23 اسفند 92 19:54
اتفاقا خيلى خوبه كه از الان عادت داشته باشه يكى دو ساعت توى روز شما رو نبينه يه كم مستقل تر بار مياد
ننه علي
پاسخ
اينم نكته ايه
عقیق
25 اسفند 92 23:38
در حال حاضر وضعیت ما طوریه که وقتی دو تا فسقلیهای ما تو خونه هستن دلم میخواد یا یکی دو ساعتی من خونه نباشم یا اون چون شدیدا و فجیعا آلودگی صوتی توی خونمون بیداد میکنه برای همین به دنبال کمی سکوت و آرامش هستیم اما وقتی نیستن واقعا دلم پر میکشه براشون البته نه به اندازه ای که شما گفتی
ننه علي
پاسخ
دقيقا مامامانا خودمونم نمي دونيم با خودمون چند چنديم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد