علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

جوجه طلبه

كوچك اما؛انسان

1393/4/3 17:37
نویسنده : ننه علي
357 بازدید
اشتراک گذاری

سفره  وسط پذيرايي پهن است ،با يك عالمه مهمان...

هنوز هيچ كس دور سفره ننشسته ؛بشقاب ها به تعداد مهمان ها وخودمان دور سفره چيده شده...

تو زودتر از همه كنار سفره مينشيني ؛بشقابي پيش رويت پيدا نميكني؛بلند ميشوي وجاي ديگري رو انتخاب ميكني؛جايي كه بشقاب چيده شده!!!

ومن مي فهمم كه بشقاب ها اندازه نيست...

نه بشقاب ها ؛نه سرشماري آدمهايم؛

نه احترامي كه بايد براي تو وشخصيتت قائل باشم...

...

اگر گاهي دست كم گرفتمت؛يا خواستم اراده ام را به ناحق بر اراده ات پيروز كنم؛

گاهي كه ميل به غذا نداري ؛يا ميل به خواب و من به دنبال را هي كه جبر واراده ام را بر تو غالب كنم

حتما يادم رفته شخصيت بسيار پررنگ تو را؛اراده قوي تو را؛قدرت اختيار تو را؛احساس تو را ؛نفسم زورگو شده وفراموش كرده اجازه زور گويي را ندارد حتي به كودك يك ساله اش...

تو بازهم به يادم بياور...

پسندها (11)

نظرات (17)

لیلا
3 تیر 93 17:49
سلام خانومی وبت خیلی زیباست من لینک تون کردم خوشحال میشم لینکم کنی
ننه علي
پاسخ
سلام ممنون حتما
فدایی محیا
3 تیر 93 17:54
ای جونم همین کارات منو کشته....... والبته دل نوشته های دلبرانه ی مادرانه تو دوست گلم
ننه علي
پاسخ
سلام خوش آمدي لطف داري مثل هميشه
الهه مامان سلما
3 تیر 93 18:37
جانا سخن از زبان ما گفتی....واقعا همینطوره...نفس زورگو رو خوب اومدی!
ننه علي
پاسخ
mahtab
3 تیر 93 19:54
مادر شوهرم هميشه در مورد اّميت دادن به پسرم و شمردنش جز بقيه و بشقاب و قاشق گذاشتن براش بمه مهمون ميگه بچه ها خيلي براشون مهم که احترام براشون قايل شيم
مامان
3 تیر 93 20:33
سلام عزیزم مثل همیشه گل کاشتی مهر مادرانه ات رو چه زیبا به قلم آوردی
بانوی کوچه باغ
3 تیر 93 23:47
و همین است ماجرای قشنگ فرشته های آسمانی ... چقدر خوبه که اینقدر لایقیم...
ننه علي
پاسخ
الحمدلله
گهواره
4 تیر 93 2:57
بچه ها چه چیزایی رو که به ما یادآوری نمیکنن....
مامانی
4 تیر 93 7:48
جالب بود، من هم گاهی در این موارد از دست خودم شاکی میشم خصوصی
مامان محمد مهدي (مرضيه)
4 تیر 93 8:45
اتفاقا منم چندين بار بهش برخوردم از جمله نوروز امسال كه در يك مهماني به محمدمهدي گز تعارف نكرده بودند، من اونجا متوجه شدم و گز خودم رو بهش دادم ولي بچم سر دلش مونده بود، شبش تو خونه گفت: هيچ كي به من هيچي نداد اينقدر حرفش تاثيرگذار بود كه از اون موقع خيلي بيشتر از قبل حواسم بهش هست
ننه علي
پاسخ
بله از پيامبر خداست كه هر جا وارد ميشدن به بچه ها اول سلام ميكردن توصيه هم شده وقتي به همه دست ميديد به بچه هاهم بديد يا جلوي پاشون بلندشين
مامانی
4 تیر 93 10:29
بله دیگه حتما پسری به بشقاب کوچیک اندازه خودشم دل نمیده حتما باید مثل بزرگا بشقاب بزرگ واسش بزاری با قاشق بزرگ
ننه علي
پاسخ
بله دقيقا
کوثر
5 تیر 93 14:26
سلام مامان مهربون دقیقا همین است... بچه ها گاهی آنقدر بزرگ می شوند که درکش برای بزرگترها، سخت و حتی ناممکن. مواظب فرشته کوچک باش...
ننه علي
پاسخ
سلام دوست مهربونم
بنت الزهرا- وبلاگ فرزند صالح بارداری اسلامی
6 تیر 93 1:49
سلام ماه رجب مبارک من یک پیشنهاد دارم من تصمیم به بارداری گرفتم و چند وقتی هست که در نی نی سایت ، دنبال دوستانی میگردم که باهم این دوران رو به بهترین شکل طی کنیم اما برای عضویت در سایت باید شماره موبایل بدیم و من قبول نکردم برای همین تصمیم گرفتم به مناسبت میلاد امام جواد علیه السلام یک وبلاگ آماده کنم و با دوستان راحت اونجا باهم صحبت کنیم و از اطلاعات و تجربیات هم استفاده کنیم خوشحال میشم به وبلاگم بیای تا با جمع دوستان این وبلاگ آشنا بشین و ان شاءالله فرزندان صالح و سربازان مفیدی برای امام زمان تربیت کنیم خوشحال میشم از تجربیات شما استفاده کنیم www.farzande-saleh.com دختر گمنامسه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۱:۴۰ نمیشه منم بخونم. کیمیاسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۳۷ سلام عزیزم چرا اینقدر کم مینویسین؟ نگران میشیم یک خبری از خودت بده بنت الزهراسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۳۹ یا رازق الطفل الصغیر با عرض سلام خدمت همه ی دوستان عزیزم ماه رجب مبارک چند وقتی هست که در نی نی سایت ، دنبال دوستانی میگردم که باهم این دوران بارداری رو به بهترین شکل طی کنیم اما برای عضویت در سایت باید شماره موبایل بدیم و من قبول نکردم ضمنا جمع مذهبی که میخواستم پیدا نکردم برای همین تصمیم گرفتم به مناسبت میلاد امام جواد علیه السلام یک وبلاگ آماده کنم و با دوستان آسمانی راحت اونجا باهم صحبت کنیم و از اطلاعات و تجربیات هم استفاده کنم این وبلاگ به منظور بالا بردن اطلاعات فرزند پروری اسلامی ایجاد شده تا به فرموده رهبر عزیزمون فرزندان صالح و سربازان مفیدی برای امام زمان تربیت کنیم سعی میکنم مطالب مفیدی که پیدا میکنم و یا شما دوستان معرفی میکنید ثبت کنم تا همه از اونها استفاده ببریم www.farzande-saleh.blogfa.com و من الله التوفیق
مامان گل پسر
7 تیر 93 12:12
سلام.منم یه مادرم مثل خودت.همسر یه طلبه البته اگه خدا قبول کنه خودممم طلبه ام. موضوع بسیار خوبی رو عنوان کردی.همیشه بهتون سر میزنم.
ننه علي
پاسخ
کاش آدرستونو می ذاشتین
مامان امیرحسین جان
8 تیر 93 10:34
نکته جالبی بود،بچه ها حواسشون خیلی جمع تر از این حرفاست. دوست داشتم عکسای گل پسرتونو ببینم اما چیزی پیدا نکردم!
ننه علي
پاسخ
به دلایلی از گذاشتن عکس معذورم
هبه رضوی
8 تیر 93 14:01
الهی خووو بچه شناسنامه داره باید میشمردیش
ننه علي
پاسخ
خوش آمدین
نادیا
8 تیر 93 23:20
وبلاگتون رو ديدم نوشتهايتان واقعا جالب و خوندنيست موفق باشى دوست عزيز
مامان خانمی
17 تیر 93 12:03
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ مینویسی
ننه علي
پاسخ
نظرلطفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد