علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

جوجه طلبه

دیزاین پست مدرن!!!

1393/4/11 13:27
نویسنده : ننه علي
567 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی شامپو رو زیر سینک ظرف شویی ،آبکش و سینی والک رو در اتاق؛

سیب زمینی؛توپ؛ماشین ودیگر اسباب بازی هارو توی کمد لباس؛

کنترل گم شده تلوزیون رو بعد از دو روز زیر یخچال؛

اسپری رو پشت آیینه...

خمیردندون رو تو میز زیر تلوزیون؛مفاتیح الجنان رو تو قابلمه داخل کابینتتعجب

هرچیزی رو که گم میشه اعم از در قابلمه؛کوسن؛تلفن وغیره پشت مبل وزیر تلوزیونی وخود گل پسر رو داخل یخچال یا کابینت سینک ظر ف شویی پیدا میکنیم  متوجه می شویم کسی اینجا در حال چیدمان است وما در حال رختمان

یعنی مدیونین اگه برعکسشو فکر کنین...

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان محمد مهدي (مرضيه)
11 تیر 93 14:13
دقيقا ياد اولين باري افتادم كه كفگيرم رو بعد از 3 روز جستجو تو ماشين لباسشويي پيدا كردم و بعد ها هم كنترل تلويزيون، قاشق و چنگال و ....
ننه علي
پاسخ
خدا رو شکر فعلا گل پسر این یه جا رو کشف نکرده
طهورا -همنفس طلبه
11 تیر 93 15:29
هو العزیز باسلام . وااای خدا ان شاالله براتون نگهش داره . یاد شکورا افتادم که هر وقت چیزی گم می شد می رفتم و با التماس ازش می خواستم خوب فکر کنه بهم بگه کجا گذاشته اش بگذریم که تقریبا اکثر موارد شانه بالا می انداخت که نمی دونم
ننه علي
پاسخ
علیک سلام بله گل پسرمام در غیب کردن وسایل ید طولایی داره
مامان محمدمهدی
11 تیر 93 19:58
شیطون
ننه علي
پاسخ
حال نداریا بنویسی
الهه مامان سلما
12 تیر 93 2:00
خدای من...چه بلایی تو پسر!! ماشاالله، خدا حفظت کنه، دیزاین خودتو بهم نریزی مادر!!!
ننه علي
پاسخ
خوب نکته ای بودااا
حانیه
12 تیر 93 4:15
من هنوز اون رم خوان و با رم ۱۶ گیگی توش پیدا نکردم!!!
ننه علي
پاسخ
پیش مسواک پدر بزرگ علیه
من و سید علی
12 تیر 93 6:20
مامان مصی
24 تیر 93 1:12
عزیزم خیلی درکت می کنم وقتی شیشه ی صدرا رو بعد از یه هفته تو پرینتر پیدا کردم در حالی که داشت ظرف غذارو هم اونجا جا سازی می کرد.
ننه علي
پاسخ
دیگه این درجه از خلاقیت رو نشنیده بودم راستی خوش اومدین
مامان مصی
25 تیر 93 0:56
متشکرم عزیزم! از وبت خوشم اومد گفتم مهمون شم.
زهرا و زکریا
28 تیر 93 23:29
سلام من بعد از یکماه فهمیدم دسته کلید گمشده ام توی بلندگوهای اسپیکره و گل سرهای مفقودیم توی سوراخ در اتاق افتاده از شنیدن این شیرین کاری ها کمتر متعجب میشم خدا حفظش کنه الهی با همه ی شیرین کاری هاش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد