علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

وفا؛ مذهب ام البنين است

1393/1/23 22:20
نویسنده : ننه علي
353 بازدید
اشتراک گذاری

هميشه از شما مدد گرفتم براي اينكه بتوانم سرباز راه تربيت كنم ؛سربازي با ادب ؛با وفا؛ تسليم؛

دلير وشجاع...

بانوي غريب بقيع  ؛مادرِ پدر فضيلت ها...

بانوي ادب...

بانوي حيا...

تمام مادران را مادرانه دعا بفرماييد.

------------------------------------------------------

هديه به روح ملكوتي مادر سقاي آب وادب پنج صلوات

ممنونم از تو مادر، من را تو پروراندي
شهد وفا و غيرت، بر جان من چشاندي

من اين همه ادب را، درس از شما گرفتم
من از صفاي روحت، روحِ وفا گرفتم

از زحمت تو مادر، شد حالِ من خدايي

با شورِ تو ابالفضل، گرديده كربلايي

(حسن فطرس)

پسندها (1)

نظرات (7)

مامانی
24 فروردین 93 0:10
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
24 فروردین 93 0:13
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم وفات حضرت ام البنين (س) تسليت باد
سمیرا
24 فروردین 93 0:24
تسلیت باد إن شاءالله کمکمون باشن... التماس دعا...
ننه علي
پاسخ
محتاجيم بانو به دعاي خيرتان
فرشته
24 فروردین 93 14:02
مرضيه (مامان محمد مهدي)
24 فروردین 93 15:51
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم عرض تسليت
الیما
24 فروردین 93 19:24
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ننه علي
پاسخ
اللهم صل علي محمد وآل محمد وعجل فرجهم
معصوم گلی
24 فروردین 93 19:37
ان شاءالله خودشون دست همه مون رو بگیرند..
ننه علي
پاسخ
ان شاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد