علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

كالري سوزان

1393/1/24 23:54
نویسنده : ننه علي
475 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر شما اگه يه مامان بنده خدايي تمام خلاقيت ها واستعدادها وظرفيت دروني خودشو به كارببنده تا به پسركوچولوش غذا بده و با هرقاشقي كه مي خوره يه نفس راحت از اعماق درونش بكشه (يعني در اين حد توآمپاس باشه)بعد اين پسر كوچولو ي مامان بنده خدا از در وديوار راست بالا بره؛ حتي از پله هاي طبقه زير همكف يك ساختمان چهار طبقه تا خود پشت بام!!! اونم يه  نفس ؛بعد رو پشت بام يه دورم بزنه ودوباره اين مسيروو برگرده ودر تمام اين مدت فتح الفتوحش پدر بزرگ عزيزشم همراهيش كنه، بايد دقيقا چي كار كنه وبه كجا پناه ببره؟؟کلافه

اين مامان بنده خدا خودشو هلاك ميكنه تا سير؛سير به وزن پسر كوچولو اضافه كنه بعد پسر كوچولو و بابا بزرگش در عرض جيك ثانيه شصتاد كيلو كالري مي سوزونن...

------------------

-راستي بحث خلاقيت شد؛ديگر خلاقيت دانمان ته كشيده است براي غذا دادن به ورووجك

-هم اكنون نيازمند خلاقيت سبزتان هستيم( بنياد حمايت از مادران خلاقيت كم آورده)

-اين روزها فكر كنم دچار سندرم« وقت كمه بايد تمام خاطرات علي رو ثبت كنم زودتر »شدم؛ شما تو همسايه ودر وآشناتون از اين مورد سراغ داشتين ؛يعني اميد بهبودي هست؟

؛خرج ومخارج درمان چطوره با اين وضعيت يارانه ها؟هههههييييييييععع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامانی
25 فروردین 93 0:08
من که بودم خودم میخوردم خوشبحال پسر کاش من کمی اندازه اون فعالیت داشتم تا اینقدر لیپید ذخیره نمیشد
ننه علي
پاسخ
من تا ميام يه قاشق غذا بدم به علي خودم نود كيلو كم ميكنم بزار ني ني بياد هرچي ليپيد وچربي هست آب ميكني
مامان خانمی
25 فروردین 93 7:20
هه هه خیلی قشنگ مینویسی عزیزم فکر کنم این خلاقیت در نوشتن رو هم مدیون علی آقا هستین. من برحسب شناختی که از وروجک شما پیدا کردم با عرض پوزش فعلا راهکاری به ذهنم نمیرسه.
ننه علي
پاسخ
روزهاي را هكار خواستن خودتم ميرسه دوستم
حانیه
25 فروردین 93 7:37
من گفتم قبل از ناامید شدنم ،بی خیال وزن و غذا خوردنش بشم لااقل خودم ضربه روحی نخورم :-D بی خیال که شدم دیدم سبحانم بهتر شد خوردنش! شما هم امتحان کن گاهی که یه لقمه رو در حال رفتتش میدم فکر میکنه بازی شروع شده! پا به فرار میذاره برمیگرده ببینه بالقمه بعدی میرم سراغش یا نه! دیگه سعی میکنم بشوونمش زمین با یه عاااااالمه وسایل جدید که وقت نکنه بلند بشه! این وسایل میتونه جارو شارژی،سشوار، جارو دستی،دمپایی،دستمال کاغذی یا هرچیز ریز و درشت دیگه باشه :-) :-)
ننه علي
پاسخ
مامان کوثر
25 فروردین 93 7:56
عزیززززززم خدا برات حفظش کنه باز جای شکرش باقیه که کالری های شما برا وعده بعدی غذایی به مدد کمکپدربزرگ عزیز حفظش میشه (می بینی عزیز همیشه باید شکرگزاربود)کوثر که در هیچ شرایطی اوقات را بدون مامان سپری نمیکند
ننه علي
پاسخ
شاكر هستيم در هر حالي
گل نرگس19
25 فروردین 93 7:59
خوب دیگه بچه کلا اینجویه درست میشه نگران نباش
ننه علي
پاسخ
مامان حدیث
25 فروردین 93 8:08
اییییییییییی خواهر گشتیم نبود نگرد نیست ( منظور خلاقیت بود فقط ) بخواد می خوره نخواد نه
ننه علي
پاسخ
بله به همين سادگي
مامان محمدمهدی
25 فروردین 93 8:19
آره بابا خیلی زود این سندرروم فروکش میکنه! من فقط یک روش داشتم برای غذا دادن تا دوسالگی محمدمهدی: یکی از فیلماشو با موبایل جلوی چشماش میزاشتم و اونم درحالیکه غرق تماشا بود دهانشو باز میکرد و بدون اینکه متوجه اطراف باشه تا آخر بشقابشو میخورد ولی احتمالا این روش برای پسر شما قبلا امتحان شده باشه و حدسم اینه که جواب داده نشده
ننه علي
پاسخ
بله دقيقا چون جاي قاشق موبايلو ميخوره
مهدیه
25 فروردین 93 10:59
چی بگم.والا خواهر اون بنده خدا هم اینطور با نوه اش خوشه دیکه! درباره ی خلاقیت غذایی هم پیشنهاد میکنم حلوا و شیرینی خانگی رو امتحان کنی دیگه اینکه صبر کنی تا چند روز دیگه وقتی یک ساله شد، دیگه هرچیزی رو می خوره و میتونی با دادن غذاهای مختلف ذایقه اش رو بسنجی و غذای مورد علاقه اش رو تهیه کنی
ننه علي
پاسخ
ممنون از ياري سبزتون
زهره مامان زهرا
25 فروردین 93 13:18
سلام دوست جون در این زمینه من تجربه های زیادی کسب کردم که فقط آخریش جواب داد من و بابای نی نی جان (منظور زهرای دو و نیم ساله که خودش رو هنوز نی نی میدونه)غذایی رو که نی نی جان من قراره بخوره و نمی خوره رو باهم میشینیم ذره ذره میخوریم و به به و چه چه میکنیم و هی تاکید میکنیم که به زهرا نمیدیم این خیلی خوشمزه هست و از آنجایی که نی نی جان حسود تشریف دارن شروع به دویدن کرده و غذا و بشقاب غذا را در هوا قاپیده و به نقطه ای دور از دیدرس من و پدرش شروع به میل کردن میفرماین البته بگم این روش در مهمانی ها کاربرد نداره زیرا میزبان یه فکرایی تو ذهنش نسبت به ما پیدا میکنه
ننه علي
پاسخ
اينم امتحان كردم جالبه كه كلي از خوردن ما ذوق ميكنه وخودشم مياد لقمه ميذاره تو دهنمون
مرضيه (مامان محمد مهدي)
25 فروردین 93 13:49
من هم حرفي براي گفتن ندارم چون هنوز نتونستم پسر دو سال و تقريبا دو ماهه ام را غذا خور كنم جالبه جوابي كه به زهره مامان زهرا جون داديد در مورد ما هم صدق مي كنه
ننه علي
پاسخ
پس همدرديم خواهر جان
مرضيه (مامان محمد مهدي)
25 فروردین 93 15:44
خصوصي
جویا
25 فروردین 93 17:17
سلام اصلا سخت نگیرید وزن که مهم نیست مهم اینه که هرچی که می خوره پروتئین و ویتامین و ... تو بدنش میمونه و انشاالله بنیه اش قوی میشه من بقیه پست هاتون رو نخوندم که بدونم چه ترفندهایی به کار بردید ولی ما به داداشم وقتی کوچیک بود اینجوری غذا میدادیم که مثلا دهنت فرودگاه هواپیماس این قاشقه هم خود هواپیما بعد کلی مسخره بازی درمیاوردیم بعد که هواپیما خسته میشد فرود میومد تو فرودگاه اینو تا حالا امتحان کردید؟
ننه علي
پاسخ
ببخشيد ولي اين ترفند ديگه خيلي نخ نما شده
جویا
25 فروردین 93 17:18
راستی واقعا این حدیثو داریم که: هركس امر به معروف ونهي از منكر كند جانشين خدا در زمين است...پيامبر اكرم خیییییییلی چسبید می دونید حس همکار شدن با پیامبران رو پیدا کردم اصن منتظرم زودتر شهید شم برم حقوقم رو از خدا بگیرم بابت این همکاری
ننه علي
پاسخ
بله اين حديث رو داريم ولي شمام يكم روحيه اخلاص رو در خودتون تقويت كنين بد نيستا
سمیرا
25 فروردین 93 18:22
خواهری میخواد بگه فقط غذا نیست ورزشم در رشد مؤثرهست اونم بلافاصله بعداز میل غذا نگران نباش خواهری اون رشدمیکنه حتی باسوزوندن کالری...
ننه علي
پاسخ
بله فرمايش شما متين
جویا
25 فروردین 93 22:00
سلام درمورد اون ترفنده: خب من چبکار کنم؟ بچه ندارم که بدنم!!!!0اصن آقامون هنوز پیداش نشده) اینه که استعدادم همینقدر بود درمورد اینکه تو وبلاگم نوشته بودید نظرتون کوووووووو نظرتون هست منتها شما رفته بودید تو پست قبلی نظر گذاشته بودید
ننه علي
پاسخ
عليك سلام ان شاالله آقاي مربوطه هم پيداش ميشه حالا شما حتما بايد منو به اين شدت ضايع كني خواهر من
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
27 فروردین 93 9:51
يه دفعه تسنيم كه بچه بود نشستم يه كم حساب كتاب كردم ديدم در شبانه روز من فقط شش ساعت دارم وقت ميذارم براى غذا دادن به اين نيم وجبى !! تجربه من اين بود كه هر راه كار فقط چند نوبت جواب ميده بعد بايد برى دنبال يه كار ديگه ...
ننه علي
پاسخ
دقيقا مي گم يه بنگاه كار يابي بذارم اين جووناي بيكار رو استخدام كنم واسه غذا دادن به علي ثوابم داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد