علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

شکسته است دلم مثل پهلویت آری

1392/12/24 23:46
نویسنده : ننه علي
367 بازدید
اشتراک گذاری

باراني را عاشقم كه چترش را تو برسرم بگيري..

زير آن باران تند گرفتن چتر براي تو بازي بود وبراي من يك دنيا دل گرمي وآرامش....

پسرها در هرسني كه باشند حامي مادرشان هستند...

يا زير باران رحمت الهي يا زير باران تازيانه وسيلي....

يا با چتر يا با دستان كوچكي كه حايل بين مادر است وضرب دست چهل مرد نامحرم...

-----------------------------------------------------

گردنت را ميشكست آنجا اگر عباس بود....

---------------------------------------------------

پارسال شب شهادت حضرت مادر شرهاني بودم

چقدر فاصله است بين حال دلم امسال؛وحال دلم سال قبل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

گهواره
25 اسفند 92 5:56
انشالله همیشه علی سالم وسلامت کنارت باشه....الهی هیچ وقت تعرض یک نفر رو بهت نبینه...چه برسه به چهل... التماس دعا... از حال گذشته و حال نگو که....
ننه علي
پاسخ
...
مامان کوثر
25 اسفند 92 7:56
برای متنت کامنتی جز سکوت ندارم ولی برای حال امسالت: امسال مادری، من الان که مادرم بیشتر احساس نزدیکی به خانوم رو میکنم، گاهی شنیدم ایشون رو مادرشیعیان میگن، سندیتش رو نمیدونم ولی اینجورمواقع فکر میکنم چقدر حضرت عباس باادب بودن که تا اخرین لحظات به امام حسین برادر نگفتن، و چقدر ما ببخشید من بی ادبم و جسور!! که گاهی که دلم میگیره ایشون رو مادر خطاب میکنم و این روزها که خودم هم مادرم چس احساس غروری میکنم اگر بخودم اجازه چنین جسارتی رو بدم خیلی گنگ نوشتم نه؟؟
ننه علي
پاسخ
نه خيلي هم واضح بود
مامان محمدمهدی
25 اسفند 92 8:23
سلام و عرض تسلیت داریم بانو
ننه علي
پاسخ
وعليك سلام
مامانی
25 اسفند 92 9:01
اگر حضرت عباس بود.............................................آخ
گل نرگس19
25 اسفند 92 9:08
امان از دل زینب.............
ننه علي
پاسخ
يا زينب
سمیرا
25 اسفند 92 10:51
إن شاءالله بزودی روزیتون بشه... خیلی دعام کن این روزها...
ننه علي
پاسخ
محتاجيم به دعا
مامان خانمی
25 اسفند 92 11:46
الا طلیعه ی کوثر سفر بس است بیا / غروب غربت مادر سفر بس است بیا بیا که چشم به راهت نشسته خاک بقیع / به جان فاطمه دیگر سفر بس است بیا
مرجان
25 اسفند 92 15:46
انشالله حضرت مادر حامی مادریهامون باشه انشالله بتونیم الگو لگیریم از مادری هاشون ببخشید من نفهمیدم حال پارسالتون چگونه بود؟
ننه علي
پاسخ
خيلي بهتر از امسال
منتظر گمنام
25 اسفند 92 19:48
سلام وقتی خدا مشکلت رو حل میکنه به تواناییش ایمان داری. وقتی خدا مشکلت رو حل نمیکنه به تواناییت ایمان داره! تعجیل در فرج صلوات!
ننه علي
پاسخ
اللهم صل علي محمد وآل محمدوعجل فرجهم
عقیق
25 اسفند 92 23:44
خیلی به دلم نشست ،آفرین و ممنون. ایامتون زهرایی.
ننه علي
پاسخ
همچنين شما محتاجيم به دعاي سادات
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
26 اسفند 92 0:15
يا منتقم ، انتقم يا مهدى ... اللهم عجل لوليك الفرج
ننه علي
پاسخ
آمين
فرشته
28 اسفند 92 1:34
..............
فاطمه ی خدا
6 فروردین 93 12:43
السلام علییک یا فاطمه الزهرا(س) منم خیلی وقته دلم خوزستان میخواد. التماس دعا خواهری
ننه علي
پاسخ
محتاجيم به دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد