علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

جوجه طلبه

حركات موزون دروني

1392/11/1 11:41
نویسنده : ننه علي
305 بازدید
اشتراک گذاری

گاهي ...

فقط گاهي....

پيش مي آيد ....

كه خودت براي غذا خوردن دهان باز مي كني و بعد مي ري يه چر خ ميزني ودوباره به طرف ظرف غذا برمي گردي ودهانتو باز مي كني ومنتظر لقمه بعدي...

وبا خوردن هر لقمه يه هااااممم دل چسپ سر مي دي...

در اين گاهي ها مامان بنده خدايت كه بنده باشم نمي دانم كه خوابم يا كه بيدار!!!!

----------------------------------------------------------

حال درون بنده در اين گاهي ها :

بر ما خورده نگيريد براي اين حداقل حركات موزون درونينیشخند!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

گمنام آشنا
1 بهمن 92 17:24
مادر بودن سخت است نمی دانم چطور مادر شدم با این کم صبوریم
ننه علي
پاسخ
سخت...ما خانومام عاشق كاراي سختيم
آسمونی*مامان حسین جان*
2 بهمن 92 2:48
از آشناییتون خوشحالم و با اجازتون لینکتون کردم خدا قوت...
ننه علي
پاسخ
بنده هم بسيار مسرورم از آشنايي تون
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
2 بهمن 92 13:38
دركت مينماييييييييييم ، مـــــــــــادر جان
ننه علي
پاسخ
خيــــــــــلي ممنونم
گهواره
3 بهمن 92 2:38
عزیییییزم! تازه دیدی وقتی یه کم خوب میخورن دلت میخواد به همه فامیلا و مامان بزرگ و بابا بزرگ خبربدی که همه جا امن و امان است چون عالبجناب امروز خوب غذا میل نموده اند!!!!من که این جوریم!امیدوارم شما مثل من نباشی!
ننه علي
پاسخ
آره دقيقا
منتظرت خواهم ماند...
4 بهمن 92 7:17
ي عالمه پست بود كه همه رو يه جا خوندم . خدايا اين مادر و پسر و پدر را زير سايه ء امن مولا هميشه شاد و سر بلند بگردان و در همه حال از آنها راضي باش و بهترين ِ بهترينهاي دنيا و اخرت را برايشان مقدر بفرما. رزاستي تجربهء من نشان داده درست غذا نخوردن بچه ها 90 درصدش از دخالت و حساسيت بي جاي ما مادرهاست همين.
ننه علي
پاسخ
ممنون از تمامي الطافتان يك جا
مامان محمدمهدی
5 بهمن 92 8:26
من هم درک میکنمت بانو
ننه علي
پاسخ
سپاس
مرضيه (مامان محمدمهدي)
5 بهمن 92 15:48
من هم مثل بقيه دوستان شما رو بسيار فراوان درك مي نمايم
يوسف
6 بهمن 92 11:46
سلام ام علي. خاله صبحي مي گفت ،بچه گيها خيلي موهاشو مي كشيدي... دلم خنك شد جوجه طلبه خوب حالتو گرفته...
ننه علي
پاسخ
سلام عليكم موندم اين همه لطف شما فاميل درجه يك رو چطور جبران كنم من؟
سمیرا
7 بهمن 92 0:50
إن شاءالله از این گاهی ها زیاد باشه...
ننه علي
پاسخ
ان شاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد