علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

سوتي

1392/10/29 18:13
نویسنده : ننه علي
311 بازدید
اشتراک گذاری

مدام گريه ميكرد وبي تاب بود... بي حوصله ويك ريز جيغ ميزد سه روز بود كه جز شير چيزي نخورده بود...

من كه گفته بودم صبرم كم است ...خب گريه ام گرفت ديگر...

وقتي كه يك دل سير گريه كردم تازه شروع كرد به غذا خوردن ...بعد آرام در آغوشش گرفتم وبعد از چند ثانيه خوابيد...

------------------------------------

كاش كمي صبور تر بودم...

كاش كمي قوي تر بودم...

كاش ديشب خودم را جلوي خدايم ضايع نمي كردم ...

كاش اينقدر اين روزها جلوي تو سوتي نميدادم خدااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
30 دی 92 0:39
سلام خواهر خدا سوتی های ما مامانا رو ندید میگیره، چون میدونه همش بخاطر دریای مهر و محبتیه که خودش توی قلبا مون گذاشته نه خدایی نکرده ناشکری.. سه ماهه که شرایط سختی رو میگذرونم..دخترم 5/5 ماهم فقط توی خواب شیر میخوره ...خوابای روزشم از بیست دقیقه تجاوز نمکنه ...راستش توی خوابم خوب شیر نمیخوره ...خوب خسته ست بچم...مجبورم بعد از بیدار شدنش با سرنگ بهش شیر بدم که از این کارم اصلا خوشش نمیاد، حقم داره ولی منم چاره ای ندارم چون اصلا شیشه نمیگیره...در طول روز هیچ استراحتی ندارم...جایی هم نمیتونم بخاطرش برم... تازه باید به پسر 4ساله م هم برسم...بگذریم ار کارای خونه..گاهی اوقات واقعا کم میارم و میشینم به گریه کردن..اما مثل شما زود پشیمون میشم...هرچند لبخند قشنگشو که میبینم، به سلامتیش که فکر میکنم همه چی یادم میره...میدونم اینم یه جور امتحانه واسه من.. و لنبلونکم بشی من الخوف و .....ایه استرجاعو میخونم وقتی خیلی ناراحتم... واسه ما هم دعاکن عزیز
ننه علي
پاسخ
سلام شرايطتونو كاملا درك ميكنم خدا كنه اجر كارامونو يه وقت با نا شكري ضايع نكنيم كه اين سختيها وصبوري ها پله هاي صعود روح مان
مامان محمدمهدی
30 دی 92 8:50
کاش یک ذره این بچه ها ما مامانارو درک میکردن و درست غذا میخوردن
ننه علي
پاسخ
كاش دوست جون كاش
سمیرا
7 بهمن 92 0:43
عزیزم از حرص خوردن بوده,الهی شکر که نی نی داری تونستی وارد بشی(رمز)؟
ننه علي
پاسخ
سلام نه نتونستم فكر كنم كيبوردامون باهم متفاوته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد