علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

بسوز اي دل!

1392/10/22 11:55
نویسنده : ننه علي
274 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم ديگر...

مدام در تصورات وخيالات دور...روزهاي بزرگ شدنش...قد كشيدنش...آقاشدنش...

مادرم ديگر باخون دل بچه بزرگ ميكنم...

مادرم ديگر...آرزوها برايش دارم...

----------------------

اين روزها به گذشته ونوزاديش كه فكر ميكنم روضه مكشوف است،

به حالش نگاه ميكنم روضه مجسم است،

روزهاي بعد از اينش را تصور ميكنم آتش بردل است ،،جان كندن دل است...

آه است كه از نهاد اين دل بلند ميشود براي جگرسوخته ي كربلايي ها...

براي رباب... براي ليلا...براي ارباب

-------------------------------------

امام حسين (عليه السلام):«بالا ترين لذت اين است كه ،فرزندي را با خون دل بزرگ كني و بعد به سن جواني برسد وبعد جلوي چشمانت راه برود..»

وخدا لعنت كند كساني را كه داغ جوان بردلت نشاندند وحسرت ديدن جواني اصغر را به دلت گذاشتند...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمدمهدی
22 دی 92 8:40
مرضيه (مامان محمدمهدي)
22 دی 92 9:03
بابي انت و امي يا ابا عبدالله (ع)
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
22 دی 92 9:32
خدا عذابشون رو زياد كند ... خدا لعنت كند از اولين ظلم كننده به اين خاندان تا آخرين ظلم كننده به اين خاندان را
ننه علي
پاسخ
بيش باد
مامان زهرا
22 دی 92 19:34
سلام عزیزم.منم گاهی دخترمو از سرتا پا نگاه میکنم و دلم برای رقیه امام حسین کباب میشه.وقتی فکر میکنم حضرت رقیه هم مثل دختر من دستای ناز و لطیف و پاهای کوچلو و ظریف داشته و یه دختر کوچو لوی ناز بوده دلم میخواد بمیرم.خدا ازشون نگذره که باعث طاول دست و پاش شدن و صورتشو کبود کردن.میدونم دختر من خاک پای حضرت رقیه نیست.
ننه علي
پاسخ
اللهم العنهم جميعا
خاله محیا
22 دی 92 23:05
اگه بدونی چی برای علی گرفتما زودتر میای تهران. بابا دلمون برات تنگیده خب
ننه علي
پاسخ
از اين ورا راه گم كردي؟؟؟؟ چي گرفتي خاله؟؟؟دلم آب شد...دلما بيشترتر تنگيده همين روزاس كه بر گرديم
سمیرا
23 دی 92 1:53
خداعلی جونی روحفظ کنه
ننه علي
پاسخ
شاد شدم با پيامت(مجبور بودم قسمت اولش رو حذف کنم چون ما مطیع امر رهبریم)
سمیرا
23 دی 92 13:11
بله من این روزا فقط کارم شده,گفتن این ذکر,خیلی باگفتنش شاد میشم,ولی موقع نوشتن ذهنم به این نرسید,وگرنه ماهم مطیعیم
خاله محیا
23 دی 92 16:29
یه وقت جواب پیامک ندیا!!!! اومدین تهران یه سوتی،بوقی چیزی بزن بفهمیم اومدین براتون گاوی،گوسفندی ، خروسی چیزی قربونی کنیم.
ننه علي
پاسخ
سلام.طبق معمول بي شارژي اومديم تهران يه تك ميزنيم ما به همون مرغشم راضيم
عقیق
24 دی 92 9:50
ما مادرا، یه جور دیگه بعضی از روضه های کربلا رو میفهمیم...
ننه علي
پاسخ
كاش بفهميم، نمي از يمي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد