علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

جوجه طلبه

مامان نديد، بديد

1392/10/21 2:43
نویسنده : ننه علي
426 بازدید
اشتراک گذاری

بوووووووووووووووووممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

اين صداي تركيدن قلب يك مامان بي جنبه از فرط ذوق ناكيست...

سرش خورده به پايه ميز ...گريش گرفته و رو به من مي كنه و مي گه «ماما» وبعد به آغوشم پناه مياره...

حق ندارم ذوق مرگ شم؟؟؟

--------------------

اين اولين بار بود كه اينطور دقيق واضح اين كلمه رو تلفظ ميكرد،قبلا با شنيدن عبارت مــَ مـــَ مي فهميدم مخاطبش بنده هستم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ننه حسین
21 دی 92 3:40
سلام ننه علی خوبین؟منم یه جوجه طلبه دارم...راستی یه سوال حضرت اقای شوهر سه ماه کجا رفته بودن؟به منم سر بزن راستی کدوم شهر زندگی میکنی؟روی ماه علی اقا این سرباز کوچولوی ماهم ببوس
عقیق
21 دی 92 7:27
عزیییییییییییییییییییییییزم صبر کن،حالا مونده تا شیرین زبونیاشبذار یکسال و نیم دو ساله بشه،اونقدر برات زبون میریزه......اون موقع دیگه خیلی باید مواظب قلبت باشی
ننه علي
پاسخ
فكر كنم همين نزديكيا بالاخره يا توسط من يا اطرافيان خورده بشه بايد مواظب خودش باشه
مامان محمدمهدی
21 دی 92 9:02
وووی، خانوم آبروی مادرا رو بردید شما، یکم خویشتن دار باشید لطفا
ننه علي
پاسخ
دست خودم نيست گفتم كه نديد بديدم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
21 دی 92 13:08
ذوق هم داره والا وقتي پسرك من هنوز به من ميگه دابا
ننه علي
پاسخ
دابا؟؟كجاييه؟
mahtab
21 دی 92 22:39
ماما شدنتون مبارک خیلی کیف میده خیلی
ننه علي
پاسخ
ممنون عزيزم بله خيلي از حالا منتظر مامان شدنم
mahtab
21 دی 92 22:41
قابل توجه مرضیه جان پسر ما وقتی پشت سر هم ماما و بابا میگه، قاطی میکنه و میگه باما
ننه علي
پاسخ
عالي بود
عقیله مامانی
22 دی 92 0:28
ننه علی دقیقا میفهمم چی میگی،همین اتفاق برای خودمم افتاده واقعا حق داری! جالبه مراحلی که همیشه برای علی آقاتون مینویسید برای زینب خانم ما هم اتفاقیده!علی رو از طرف من محکم ببوس
ننه علي
پاسخ
آره بچه ها تمام مراحل رشدشون شبيه همه خدازينب خانومو حفظ كنه براتون
عقیله مامانی
22 دی 92 2:24
اگه دوست داشتی به وبلاگ منم یه سر بزن،خوشحال میشم نظرتو بدونم...
فاطمه مامان زهرا
22 دی 92 2:50
آخر دنياست براي من وقتي " ماما " مي شنوم ! مخصوصا كه وسط يه جمع باشه و يهو دلش هواي منو بكنه ! ذوق ناكي ! خيلي واژه قشنگي بود
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
22 دی 92 9:23
خدا بگم چى كارت نكنه . همچين بوووووووم نوشتى من گفتم چى شده ..... تا ادامه مطلب وا شه دل توى دلم نبود ... خدا رو شكر بووووووووم شادى بود دلم ضعف ميره براى اون " ماما" گفتنا
ننه علي
پاسخ
واقعااا نگران شدي؟؟؟ عزيزم خب چه كنم بي جنبگي مفرطه ديگه
سمیرا
23 دی 92 1:56
باید لحظه ی خیلی شیرینی باشه إن شاءالله خداوند این لحظه رو به همه خانما بچشونه... التماس دعا...
ننه علي
پاسخ
ان شاالله...محتاجيم به دعاي خيرتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد