علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 11 روز سن داره

جوجه طلبه

من لي غيرك...

1392/10/14 23:42
نویسنده : ننه علي
175 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي ميان آن سياهي ،به دنبال بچه ها ميدويد به اميد بازي اما آنها زود از او دور ميشدند وتنها مي ماند،وقتي هرچه مي گشت آشنا پيدا نمي كرد و گريه سر ميدادبه دنبال آشنايي مي گشت ومرا كه ميديد به آغوشم پناه مي آورد وآرام مي گرفت ، بارها وبارها،من نگاه مي كردم و به ياد مي آوردم تمام لحظه هايي را كه به دنبال بندگانت راه افتادم ودل بستم و...آنها مرا به خودم واگذار كردند...

آن وقت من وا مانده وراه گم كرده واشك ريز به دنبال پناهي، نگاهي، آشنايي...باز هم به خطا در آغوش غير...

مدت ها بود فراموش كرده بودم كسي را غير از تو ندارم...

مي خواهم در آغوشت آرام گيرم مهربانم.

-----------------------------------------------------

در پي شكستن توبه بار ديگه با علي آقا به مسجد رفتيم وباز هم اين من و اين توبــــــــــه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علامه کوچولو
14 دی 92 17:31
خدا کنه همیشه توبه هامون به خاطر این طور امور خدایی بشکنیم
ننه علي
پاسخ
ان شاالله
hani
14 دی 92 19:28
توبه کردم که دگر باده پرستی نکنم،به جز امشب و فردا شب و شبهای دگر! حکایت مراسم رفتنتون با جوجه شیطونک ما،والا
ننه علي
پاسخ
والا
خانم حاج آقا
14 دی 92 19:49
سلام چرا توبه؟شاید قبلا راجع بهش نوشتید!اگه واسه خاطر شیطنتهای پسرک و غر زدن مسجدی هاست جدی نگیرید. مسجد که فقط مال پیرزن ها نیست... پس جوجه شما از کجا یاد بگیرد نماز جماعت را؟چرا نباید لذت بازی در مسحد را ببرد؟
ننه علي
پاسخ
تكبيـــــــر
مرضيه (مامان محمدمهدي)
15 دی 92 14:27
خيلي قشنگ نوشته بودي آدما واقعا گاهي يادشون ميره كه كسي رو جز خدا ندارن
فاطمه مامان زهرا
22 دی 92 1:17
مامان علي آقا براتون يك خصوصي فرستادم . آيپدم قاطي كرده نمي دونم اسم و آدرس وبلأگ رو درست نوشته يا يكسري عدد و رقم ، در هر صورت خصوصي از طرف منه .
ننه علي
پاسخ
سلام عزيزم نظرتونو خوندم وواقعا استفاده كردم ممنونم اما منظور از كلمه توبه فقط مزاح بود در هر حال نكات خيلي ظريفي رو اشاره كردين سپاس
فاطمه مامان زهرا
22 دی 92 2:46
اون نظري كه گفتم آيپد قاطي كرده بود بالاي كامنت من تأييد كردينش، بي زحمت حذفش كن ، نمي دونم اين چيزا چيه جاي اسم و آدرس نوشته
ننه علي
پاسخ
به چشم بانو ني ني وبلاگه ديگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد