علي كوچولوعلي كوچولو11 سالگیت مبارک

جوجه طلبه

عطر ایمان آید...

1393/6/31 12:59
نویسنده : ننه علي
482 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه دوست داشتم پیچدن صدای اذان تو خونه رو ؛ودلچسب تر برام این بود که اهل خونه باهم این نوای آسمونی رو زمزمه کنن...

دلم میخواست یه پسر داشتم که موذن ومکبر مسجد محل بشه...

این پسر کوچولو ها که مکبر بودن وبا یه  ژست خاصی اذان و اقامه میگفتن  رو که می دیدم

قند تو دلم آب میشد.

هروقت صدای اذان از تلوزیون پخش میشه منم با صدای بلند هم خوانی میکنم؛

اولین بار تو خیابون بودیم که با صدای بلند شروع کرد به (ابا ببر)گفتن؛صدای اذان رو از بلندگوی مسجد شنیده بود...

حالا صدای من با مکبر کوچکم وقت اذان به هم میپیچه و فضای خونه رو معطر میکنه به ذکر خدا...

من به آرزوم رسیدم...

الحمدلله...

----------------------------------------

مرواریدهای درخشان پسرمان ده تا شدند.

پسندها (3)

نظرات (9)

مريم مامان آتريسا
31 شهریور 93 13:04
سلام گلم به منم سربزن
مامان محمد مهدي (مرضيه)
31 شهریور 93 13:15
خدا حفظ كنه مكبر كوچولوت رو
ننه علي
پاسخ
ممنون عزیزم
الیما
31 شهریور 93 14:15
حاجت ها ت همه روا انشالله الله اکبر و لله الحمد
ننه علي
پاسخ
سپاس
گهواره
31 شهریور 93 14:32
این دفعه چه قندی تو دلا آب میکنه مامانش! عزیزدل علی آقا دیگه!
ننه علي
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان محمدمهدی
1 مهر 93 11:23
پسر مکبر داشتن بنظرم خیلی لذت بخشه
ننه علي
پاسخ
آره خیییلی
مامان گلشن
2 مهر 93 11:57
من با نوشته ی شما اشک شوق ریختم.چقدر داشتن اینجور فرزندی سعادت میخواد
ننه علي
پاسخ
نظر لطفتونه عزیزم هنوز واسه رسیدن به این نکته خیلی راه مونده
مامانی
4 مهر 93 15:03
هزار ماشالله به این مکبر کوچولوی خودمون
ننه علي
پاسخ
آزاد اندیش
5 مهر 93 20:02
ممنون مطالب عالیه ;-)
سمیرا
6 مهر 93 19:10
خداروشکر... موقع زمزمه مارم دعاکنیدبانووووووو...
ننه علي
پاسخ
ماکه محتاج تریم به دعای شما عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد