علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

جوجه طلبه

اذن به یک لحظه نگاهم بده...

1393/2/10 23:51
نویسنده : ننه علي
696 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها مهمان حریم حرم رضوی هستیم

نرسیده سرما خوردی و کمی بهانه گیر و کسلی اما شکر خدا امروز حالت بهتر است...

زیارت می کنیم اما به سبک تو،تمام صحن های حرم را تاتی تاتی طواف می کنیم،به زاءران کشورهای دیگر دست میدهیم وخش وبش می کنیم،همچنین به خدام حرم...

لای تمام سنگفرشهای حرم را وارسی میکنیم،،در حوض های حرم اب بازی می کنیم،باتمام بچه های زاءر طرح دوستی می ریزیم حتی به زور،!دنبال ویلچر مادر بزرگ ها وپدرزرگ ها راه می افتیمو هلشان می دهیم ،ماشینهای حمل سالمندان را که می بینیم می ایستیم کناری و خوب با دقت نگاهشان می کنیم تا چیزی دستگیرمان شود !

مهرتمام خلق الله را در دهان می کنیم،به تمام ملت لبخند می زنیم تند تند،مبادا کسی از قلم بیفتد،هی سقا خانه میرویم ولیوان لیوان اب می خوریم واب می ریزیم و لیوانش را می جویم!

درون سوراخ درپوش ابراه های حرم انگشت می کنیم،شیطونی شیطونی وباز هم شیطونی می کنیم...

خلاصه زیارت ما باهم عالمی دارد ،ما پا به پای دل تو راه می اییم وتو برای دل ما لحظه ای کوتاه نمی ایی،ماهم تمرین می کنیم زیارت کردن در تمام حالات فوق را ومدام سیم مان قطع و وصل میشود...

...............................................................

.-دوست بابا موهاتو کوتاه کرده،خیلی قیافت تغیر کرده،هنوز به این چهره جدیدت عادت نکردم ولی خیلی ماه شدی عزیز دلم.

.-باپسردوست بابا روابط بسیار متشنجی دارین ،در حد گیس وگیس کشی !

-شب اول ماه رجب،حرم امام رءوف دعاگوی همتون بودم دوستان عزیز، این که میگم بودم واقعا بودما،

پسندها (7)

نظرات (43)

مامان خانمی
11 اردیبهشت 93 9:24
خوشابه سعادتتون زیارت با این طلبه وروجک واقعا می چسبه ها
پرواز تا بینهایت
11 اردیبهشت 93 10:02
سلام زیارت قبول خوش به سعادتتون ماهم دقیقا همین مدلی تو حرم بی بی زیارت میکنیم ان شاالله که زودتر سرماخوردگیش خوب بشه
مامانی
11 اردیبهشت 93 10:38
زیارتتون قبول خانووووووووم مطمئنیم نائب الزیاره ای عزیز زیارتتون قبول باشه انشالله
شیما
11 اردیبهشت 93 11:14
سلام بانو خوبی؟؟ زیارت قبول خوشا ب سعادتت،منم خیلی دلتنگ آقام برام دعا کن .
مامانی
11 اردیبهشت 93 14:27
پیشنهاد میدم مراقبت از پسر رو شیفتیش کنید یا ساعتی تا بتونید خودتون هم از زیارت استفاده کنید
فدایی محیا
11 اردیبهشت 93 17:38
زیارتت قبول علی آقا موهاتم مبارکه
مامان علیرضا (mahtab)
12 اردیبهشت 93 5:23
به قول یک نفر همینطور زیارت کردن خودش برای اهل زیارت شدن بچه ها و آموزششون بسیار خوبه زیارتتون قبول از هرمدلی که میسر میشود برایتان
مامان سجاد
12 اردیبهشت 93 16:27
خوش به حالتون ممنون که بهم سر زدین
مامان کوثر
13 اردیبهشت 93 10:52
تقبل الله
مامان محمد مهدي (مرضيه)
13 اردیبهشت 93 12:33
زيارتتون قبول شايد اينجوري بيشتر مقبول حضرت حق و همچنين حضرت رضا (ع) باشه سلام ما رو به آقا برسونيد التماس دعا
مامان علیرضا (mahtab)
13 اردیبهشت 93 17:19
پیشاپیش یک ساله شدن گل پسرتون رو تبریک میگم ایشالا سایتون رو سرش مستدام باشه و شاهد 120 ساله شدنش باشین
زهره مامان زهرا
14 اردیبهشت 93 11:11
سلام زیارت قبول سلام ما رو به آقا برسونین ودعامون کنین ممنونم خواهری
مامان محمدمهدی
14 اردیبهشت 93 11:58
زیارتتون قبول بنظرم که این زیارت لذیذترین زیارت ها برای شما بوده؟مگه نه؟
مامان حدیث
14 اردیبهشت 93 15:25
زیارت قبول حسابی ما را بردین تو حس و حال حرم . زیارت کردن با بچه ها هم عالمی داره برای خودش .
گهواره
16 اردیبهشت 93 3:38
زیارت قبول...میدون که دعامون کردی انقدر که قلب بزرگی داری... دلمون برای علی تنگ شده ب این زودی! شیطنتایی که میگی قشنگ میاد جلوی چشمم!ای سرباز کوچولوی بلا!
مامان کوثر
16 اردیبهشت 93 9:25
تولدت مبارک
مامان محمد مهدي (مرضيه)
16 اردیبهشت 93 9:58
تولد گل پسرت مبارك انشاالله شاهد مراحل رشد و پيشرفتش باشي
خاله ي علي
16 اردیبهشت 93 19:53
وااااااي من فداش بشم سرما خورده؟؟؟ ايندر دلم واسش تنگ شده از طرف من محكم محكم ببوسش جيگر خاله رو
حدیدی
18 اردیبهشت 93 10:42
سلام " ننه علی " عزیز... سالها منتظر هستم که انشاالله همسفری از جنس خورشید پیدا کنم...همسفری که در کنارش و با حضورش دو نفری سرباز یوسف زهرا بشیم....حتما لیاقت من خطاکار نبوده تا حالا....وگرنه لطف خداوند بیشتر از اینهاست....دارم جهاد با نفس میکنم برای ساخته شدنم و کمی هم تا قسمتی دلشکسته ام...و فکر می کنم تاب و توانم رو دارم از دست میدم....اما نمی زارم ناامیدی به دلم راه پیدا کنه....تصمیم گرفتم از چهل تا زوج مومن و خوشبخت که متوجه ی حاجتم میشن درخواست کنم برام دعا کنن.....تا انشالله به زودی خبر ازدواجم رو با یه مرد مومن به تموم فرشته ها خبر بدم....خییییییلی به دعا احتیاج دارم خواهری.... حلقه ی 36من میشی!؟ میشه اگه لطف کردی و خواستی همراهم بشی به آدرس وبلاگم سربزنی یه خبر کوچولو بدی تا حلقه ی36 "چهل زوج امام زمانی که برایم دعا کردند" رو با نام شما در وبلاگم بنویسم. ممنون
مامان فاطمه
19 اردیبهشت 93 3:13
سلام زيارت قبول ! مي گم احيانا شما تو اون ايام ما رو تو حرم نديديد ؟؟
مامان فاطمه
19 اردیبهشت 93 3:17
ببخشيد يه سوال ديگه : شما هم مثل ما خواب ندارين شبا ؟؟؟؟
مامان فاطمه
19 اردیبهشت 93 3:19
فكر كردم كامنتها بعد تاييد مديريت وبلاگ اينجا ثبت مي شه ، به خاطر همين فكر كردم شما هم شب زنده داريد و كامنتم رو بلافاصله تاييد كرديد !! ببخشيد من برم مزاحم خوابتون نشم !
صهبا
19 اردیبهشت 93 18:03
سلام زیارت قبول . خوش به سعادتتان که در ماه رجب زایر حریم عشق بودین. این زیارت های مادرانه هم عالم خودش را دارد . خیلی باصفاست. من که برا دویدن دنبال بچه توی حرم خیلی دلتنگم
فاطمه ی خدا
20 اردیبهشت 93 12:07
سلااااااااااااام زیارت قبول خانوم.یه خداحافظی هم می کردین بد نبودا.من کلی سفارش داشتم
شیما
22 اردیبهشت 93 13:10
ميلاد مرتضي اسدالله حيدر است جشن ولادت علي(ع) آن مير صفدر است زوجي براي فاطمه حق آفريده است اين زادروز همسر زهراي اطهر است ولادت حضرت علی(ع) مبارک
حانیه
24 اردیبهشت 93 13:34
سلام زیارتتون قبول موهای کوتاه شده علی جان هم مبارک
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:13
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.
مامانی
26 اردیبهشت 93 10:40
کجایید بانو؟؟؟؟؟ کم پیدا شدید
الهه مامان سلما
28 اردیبهشت 93 1:16
سلام ، زیارت قبول انشاالله سفر کربلا. با اجازه لینکتون میکنم، تا بیشتر بهتون سر بزنم. خدا حفظ کنه علی آقای گل رو براتون. خوشحال میشیم، به وبلاگ دخملی ما هم کلیک رنجه بفرمایید.
کنیزفاطمه
28 اردیبهشت 93 15:14
سلام با اجازه لینکتون کردم
خانم حاج آقا
29 اردیبهشت 93 0:27
سلام بانو.خوبید؟جوجه خوبه؟زیارت حرم سلطان قبول. ما هم تو سفر اخیرمون با خواهرزاده محترم بودیم.کلا دو دقیقه یکجا بند نمیشد و بنده خدا خواهرم فقط هم پای این بچه یکسال ونیمه صحن ها رو طی می کرد. به هرحال بچه داریتون هم قبول/التماس دعا
مامان علیرضا (mahtab)
30 اردیبهشت 93 15:28
دارم نگرانتون میشم کم پیدایید این همه نبودن و ننوشتن از شما بعدی بود
زهره مامانی زهرا
31 اردیبهشت 93 11:48
منم نگران شدم چرا خبری از شما نیست
مامانی
5 خرداد 93 7:57
کم پیدایی مامان علی جون!!!
زهره مامانی زهرا
7 خرداد 93 1:25
کجایی خواهر جون دلمون براتون تنگید
مامان علیرضا (mahtab)
8 خرداد 93 0:53
نگرانتونم از نگراني درمون نميارين؟ مزه داره ديدن نگراني دوستان؟
مهدیه
8 خرداد 93 12:30
التماس دعا ایکاش اسم مون رو در حریمش ببرید
سمیرا
8 خرداد 93 18:06
الهی من فدای علی آقای مشهدیمون بشم... علی کوچولو موقع قدم زدن با مامان جون مهربون مارم دعا کنید...
مرضيه(مامان محمد مهدي)
10 خرداد 93 13:55
سلام خانم كجائيد؟ چرا ديگه نمي نويسيد؟ نگرانتون هستم، اگر از حال خودتون و علي جون برامون بنويسيد ممنون ميشم از شما كه به سرعت برق و باد پست جديد مي ذاشتيد اين همه بي خبري بعيده
مامان علیرضا (mahtab)
12 خرداد 93 17:03
مردم از بي خبري و نگراني خانومي کحاييد؟ ,حالتون خوبه ايشالت؟
سیده خانم
13 خرداد 93 12:04
خدا ان شاالله براتون نگه داره پسر کوچولوتونو... ممنون میشم لینکم کنید
خاله سارا
17 خرداد 93 1:19
سلام عزیزم دلم واسه این آقا علی خیلی تنگیده یه عکس از این گل پسر بزار خووووو
خاله نهج البلاغه
17 خرداد 93 8:58
سلام بر مادر بزرگوار علی(بزرگ مرد کوچک) خوبی؟؟؟ امان از این زندگی شلوغ که فرصت یه زنگ زدن رو هم از ادم میگیره! خیلی خیلی دلم برات تنگ شده خیلی خیلی دعامون کن بانو ایام امتحانت است ان شاالله که بگذرد تا از گرمی وجودتان سیراب گردیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد