علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

جوجه طلبه

بابای اینترنتی!

1392/10/5 12:09
نویسنده : ننه علي
317 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٢ماهی می شود که نیستی ...

هیچ وقت روزی که بدرقه ات کردم فکر نمی کردم اینقدر سخت باشه ...

٢ماهه که نیستی که خنده هایش را ببینی ،گریه هایش که همیشه بی طاقتت می کرد را بشنوی وبه جانم نق بزنی که عیال آرومش کن صدای گریش دلمو آب می کنه...

٢ماهه نیستی تا هر وقت پدر پسری باهم خلوت می کردین ،یاهروقت باهاش کشتی می گرفتم تا بی تابیشو آروم کنم و  فقط با یه لبخند تو آروم میشد حسادت مادرانه ام گل کند...

٢ ماهه آقا پدر اینترنتی شدی!

دلم می سوزه وقتی فکر می کنم اولین بابا بابا ی علی رو نشنیدی و فقط تعریف کردنای من ذوق پدرانتو برانگیخت...اولین چادستوپارفتناش ،اولین بار که نشست ،حتی روزای سخت بیماریش...جات خالی بود پـــــــــــــــــــــــــــدر....

دلم میسوزه وقتی فکر می کنم حسرت یه لحظه بغل کردنشو داری ...دلم میسوزه که شش ماهگی علی رو فقط تو عکساش دیدی...

کاش بودی و دستات پناه گریه هاش می شد بازم ،کاش بین ما و پدری تو اینقدر فاصله نبود کاش ...

کاش عیال اینقد کم حوصله نبود...

کاش بی تو اینقدر سخت نمی گذشت آقای پدر...


پی نوشت:

١.درسته خیلی از مراحل رشد وبزرگ شدن فندقی رو ندید آقای پدر عوضش برای فندق بعدی حتما ذوق ها خواهد کرد  اینم نیمه پرش!لیوانو می گمنیشخند

٢.این پست از نوع به نام فندقی به کام مادراست!خجالت

٣. یک نکته بی ربط:عزیزم میون همه رنگا سفید که می پوشه چه خوردنی می شی ماچ

٣.تازگیا علاقه زیادی به سردادن آواز دددد با (فتحه بخوانید)پیدا کردی که ضمیر مورد نظر در حال پیگیریست!

٤.این روزا مدام وقتی نگات می کنم با خودم "لاحول ولا قوه الا به الله العلی العظیم "زمزمه می کنم آخه خیــــــــــــــــــــــــلی شیرین تر شدی عسلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سعیده
5 آذر 92 2:59
سخته حتما.. ایشالا زود و آسون بگذره براتون..
ننه علي
پاسخ
ان شاالله ممنون از حضورتون
مامانگولو
5 آذر 92 6:20
بسم الله سلااام به مامان علی و علی اقا و پدر علی اقا.... چه کار خوبی کردی وبلاگ زدی براش.. ایشالا به همین زودیا برمیگردن... ای خواهر وقتی امام زمان بیان و این مردا رو بخوایم بفرستیم جهاااد چه میکنی ؟ مشتاق دیدارتون هستین عسکای علی اقا رو بزار برامون...
ننه علي
پاسخ
سلام عليكم دوست جان عزيز آره خوب ولي خيلي دير موندم با اين همه خاطرات از دست رفته چه كنم...اون موقع مگه مارو نمي برن باخودشون نه ببخشيدما مگه نمي بريمشون شايدم بمونن بچه داري كنن مابريم جهاد! ها پرپري رو جام ببوس ]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد