علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

جوجه طلبه

پدروپسر

1393/5/12 18:47
نویسنده : ننه علي
418 بازدید
اشتراک گذاری

سفره ناهار رو پهن کردم ونشستم کنار سفره حواسم نبود که ابو علی رو صدا کنم بیاد سر سفره،گل پسر تا سفره رو دید رفت کنار باباشو بازوشو گرفته وبه سفره اشاره میکنه که یعنی پاشو پدرجان بیا غذابخور اینقدر اصرار کرد ودستشو گرفت که بابا اخبار رو بی خیال شد واومد سر سفره...

__________________________________

نصفه شب باجیغ وداد از خواب پرید وبابا شو صدا میکرد هرچی بغلش کردم آروم نگرفت ،رفت توبغل باباش گرفت خوابید!!!

______________________________________

تو ماشین که باشیم یه ریز گریه میکنه که بره بغل باباش بشینه

تو خونههم که هی راه میره وبا خودش میگه :بابا،بابا

هیچی دیگه بچم از دست رفت....

یه همچین پسر بابایی داریم ما

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

الهه مامان سلما
13 مرداد 93 1:24
برای مامانی شدن علی یه حمد میخونیم، نظرت چیه ننه علی؟! درکت میکنم خواهر، یه دختر بابایی دارم بیا ببین...هووی من شده!!!
ننه علي
پاسخ
یه حمد کمه باید چله گرفت حالا اون دختره اسمش روشه که باباییه
مامان محمدمهدی
13 مرداد 93 5:52
بهتر
ننه علي
پاسخ
دل پری داریا
گهواره
13 مرداد 93 7:20
خدا پدرو پسر رو برات نگه داره خواهر!
ننه علي
پاسخ
سپاس خواهر
ماجراهای زندگی من و سید علی...
13 مرداد 93 9:16
ولی اصولا می گن که پسرها مامانیند که ...
ننه علي
پاسخ
پی بگم والا تو این دوره زمونه همه اصول عوض شده
مامان محمد مهدي (مرضيه)
13 مرداد 93 9:38
و اين هم آن روي سكه يه روز ماماني...يه روز بابايي
ننه علي
پاسخ
مامانی
13 مرداد 93 12:14
قبلنا که شدیدا مامانی بود ی چی شد یهو استراتژیت تغییر کرد پسر خان؟؟؟؟؟
ننه علي
پاسخ
این دوسه روز تعطیلی که باباشو بیشتر دیده نظرش عوض شده
سمیرا
14 مرداد 93 1:06
یکم تحریک کنم:حالا مادر هی زحمت بکش,علی جونی آشغال بریزه جمع کن,آخرش بابائی... شوخی کردما ناراحت نشی عزیزم؟ إن شاءالله همیشه کنارهم سالم وعاقبت بخیر باشید...
ننه علي
پاسخ
نه عزیزم ناراحت چرا واقعا حقیقته
یه مامان
18 مرداد 93 2:11
دست به دلم نذار که خونه ام علیدختری دارم عشق بابابعضی وقتا میگم خداواسه هم نگهتون داره ......راستی گفته بودم یانه ....شمالینکی
ننه علي
پاسخ
دختر که اسمش روشه که باباییه پسر بابایی نوبره علیک لینک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد