علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

عجب!!!

1392/9/24 0:55
نویسنده : ننه علي
318 بازدید
اشتراک گذاری

ما يه ورووجك ديگه هم تو خانواده داريم ،خواهرم نازنين زهرا كه 6سالشه ،شكر خدا ماجراها داريم باهاش...

چند روز پيشا برا كاري داشتم سرچ مي كردم نازنينم پيشم نشسته بود ،يهو ناغافل يه عكسي بالا اومد كه نبايد مي اومد، منم واسه اينكه ذهن بچه رو منحرف كنم با يه لحن خيلي آروم وطبيعي گفتم :آجي اينا خواهر برادرنآخ به خيال خودم اونم قبول كرده حالا اينو داشته باشين...

امروز داشتم براوبلاگم دنبال قالب مي گشتم كه ورووجك خانوم اومدو كنارم نشست و...هيچي ديگه در اثنا ديدن قالب ها يه طرح قالب توجهشو جلب كرد وخواست اونو باز كنم، تصوير يه پسر بچه ويه دختر بچه بود كه همديگه رو بغل...يه نگاه بهش كردم كه يعنيمشغول تلفن

باشيطنت خاصي برگشته مي گه:آجي اينا خواهر برادرن!!!!!!!!!

_من:تعجب

_ورووجك خانوم:منتظر


پ.ن:ديگه آدم بابچش كجا بشينه كه ترس از القا مفاهيم وتصاوير نادرست نداشته باشه الله اعلم؟؟؟

*تازه اينجا كه دنياست ميگن تو بهشت مومنين چنان با حوريان رفتار مي كنن كه انگار نه انگار اينجا خانواده نشسته!

*هيچي ديگه من الان دارم دنبال راهكار مصون سازي تربيتي برا اون دنيامونم ميگردمنیشخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
24 آذر 92 22:48
میتونم تصور کنم نازی دقیقاً با چه لحنی و چطوری گفته:آجی اینا خواهر برادرن واااااااااااااااااااای نازی عاشقتم اِ ببخشید سلام خوبی؟؟ خدا قوت
ننه علي
پاسخ
سلام گلم نازي شمارو خيلـــــــــــي دوس داره
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
25 آذر 92 20:58
واقعااااا ....؟؟؟؟ پس آدم روش نميشه كه توى بهشت راه بره ...!!!
ننه علي
پاسخ
آره ديگه مؤمنم مؤمناي قديم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد