علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

شگفت انگيزك!

1392/11/29 13:41
نویسنده : ننه علي
347 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزها مرتب مارو شگفت زده مي كني وما مانده ايم اندر تفسير رفتارهاي خارق العاده تو...

مثلا همون روزي كه مشغول كاري بودم و شما هم ول كن مامان نبودي و من هم براي اينكه چند دقيقه مشغولت كنم تيوپ كرم نرم كننده رو دادم دستت كه بعد از چند لحظه سكوت معنا دارت برگشتم نگات كنم كه ديدم دور دهنت پر از كرمه وايضا داخل دهنت!!!!سبز

مثلا همون روزي كه شامپوتو برداشته بوديو از لاي درش داشت ميچكيد وشما قصد خوردنشو داشتي كه سريع رسيدم وگرنه معلوم نبودكه....آخ

يا مثلا روزي كه بابايي مثل همه بابايي ها توهوا بالا وپايينت مي انداخت و شما يهو لامپو محكم چسپيدي و ما نصف العمر شديم...استرس

بله !!!

گل پسر ما ،كلا تو كار شگفت انگيز ناك كردنه ماست و ما كاملا فهميديم كه چه كوچولوي غير قابل پيش بيني داريم وبايد از خداوند مهربان چند چشم ودست وپاي ديگر قرض بگيريم براي كنترلش...

خدارو شكر كه سلامتي و ان شاالله هميشه همين طور سلامت بماني گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامانی
29 بهمن 92 14:09
چقدر خندیدم به گرفتن لامپ توسط آقا علی خدا حافظت باشه شیرین پسر
ننه علي
پاسخ
بله بخند نوبت خنده مام مي رسه
علامه کوچولو
29 بهمن 92 16:45
کم من فئه قلیله.... چه بسیار فرشتگانی که نگهبانان محافظت از کودکانند و ما نمیبینیم همون قدر که کنجکاوند و شگفت انگیز ناک!!نگهبانان دقیق و مهربانی هم دارن که خودم به جرات میتونم بگم گاهی به لحظه لحظه بودنشون بقین پیدا کردم...و هو خیر الحافظین
ننه علي
پاسخ
بله بانو دقيقا همين طوره
طهورا -همنفس طلبه
29 بهمن 92 19:35
هو الکریم باسلام . وای ! واقعا لامپ رو گرفت ؟! به جون خودم اگه دم دستم بودی همچی یه گاز گنده ازش می گرفتم
ننه علي
پاسخ
بله با كمال ناباوري ول كنش نبود مونده بوديم چطور جداش كنيم كه سقف نياد پايين
مامانی
29 بهمن 92 19:43
ما پسر بامزه و شیطون خیلی دیدیم اما از اینوع که تو اوج پرواز لامپ بگیره نه خیلی برام جالب بود خدا حفظت کنه شیرین پسر این عکستو خیلی دوست دارم همیشه نگات میکنم
ننه علي
پاسخ
ممنون عزيزم بله واقعا علي آقا يه پديده اس
بانو
29 بهمن 92 22:13
سلام ممنون که بهم سر زدید خدا گل پسرتون رو واستون نگه داره تقریبا هم سن پسری من هستش
ننه علي
پاسخ
همين طور گل پسرشما
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
30 بهمن 92 0:32
لامپ رو رو هوا گرفت ....!!!!!؟؟؟؟؟ جل الخالق .... تسنيم هنوزم از اين پرتابها به سمت سقف ميشه ولى تا حالا همچين كارى نكرده
ننه علي
پاسخ
آره ديگه يه همچي پسري داريم ما
عقیق
30 بهمن 92 19:24
راستش ما زیاد پسر بچه شگفتی آور دیدیم ولی این یه مورد(گرفتن لامپ) حقیقتا در نوع خودش بی نظیره...
آشنا
30 بهمن 92 22:14
وای محمدصادق هم عااااشق انواع تیوپ کرم و پماد و خمیردندونه. میگم چند تا سوال داشتم تو جواب کامنتم تو وبلاگ خودم پرسیدم طولانی بود. اگه قدم رنجه بفرمایید و پاسخگو باشید تشکر میکنیم. مسولان باید پاسخگو باشند;-)
گهواره
1 اسفند 92 3:42
فکرکن!ساعت دو نصفه شب دارم این مطلبو میخونم که یه دفعه با صدای بلند خنده م میگیره!خدا رحم کرد زینب بیدار نشد!از دست این گل پسر شما!!! منم دقیقا ایمان دارم که فرشته ها مواظب بچه هان ولی خیلی نمیتونم این قضیه رو به بابای خونه بگم چون بهم شک میکنه!
شیما
1 اسفند 92 11:20
سلام تیکه آخرش خیلی با مزه بود واقعاً لامپو گرفت؟؟ ببینم مگه پسرتون رو به قصد فضا نوردی میندازین هوا؟؟؟ راستی ننه علی میدونی چن وقته پیش من نیومدی؟؟؟
الــــــــيما
3 اسفند 92 9:03
آمين براي سلامت موندن بچه ها دستي از غيب محافظ لحظه هاي بچه ها است
mahtab
3 اسفند 92 14:28
در این مواقعه که میفهمیم واقعا اگر خود خدا مراقب این وروجکها نباشه بیچاره ایم اگه دوستداشتی این پست رو بخون http://mynicechild.niniweblog.com/post146.php
سمیرا
4 اسفند 92 19:14
خداروشکر...
مرضيه (مامان محمدمهدي)
7 اسفند 92 12:55
من هم همواره معتقدم خداي مهربون فرشته هاش رو براي محافظت از اين وروجكها هر لحظه از بچه ها دور نمي كنه وگر نه ما 20 جفت چشم و دست و پا هم كه داشته باشيم نمي تونيم از عهدشون بر بياييم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد