علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

جوجه طلبه

عمليات غذاخوري!!!

1392/10/24 1:28
نویسنده : ننه علي
325 بازدید
اشتراک گذاری

هیپنوتیزمهیپنوتیزمهیپنوتیزم

اين دقيقا قيافه منه وقتي مي خوام به شما غذا بدم...!!!

تمام خانه رو دور قمري مي زني ومن قاشق به دست به دنبالت كه آيا چه شود يهو حواست پرت شود ومن قاشق ومحموله اش رو در دهان مبارك ونازنينت بگنجانم؟!!!

----------------------------------------------

نوشته شده توسط يك مادر حسرت به دل بچه يكجا نشين غذا خورنده !!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محمدمهدی
24 دی 92 8:13
وای این علی کوچولو هم که بدغذاست خدای من! نمیدونم چرا این بچه های ما اینطوری شدن
ننه علي
پاسخ
واقعا بايد كارشناسي بشه قضيه
عمه خانوم
24 دی 92 8:32
اخی عزیزم -اره دیگه دیدم بعضی وقتا که سر سفره هستیم خودش حوس میکنه که دست ببره واسه بشقاب مامانش و خودش بخواد غذا بخوره اره دیگه علی اقا واسه خودش مردی شده میخواد خودش غذا بخوره ای جان
ننه علي
پاسخ
آره غذا خوردن كه نه غذا پاشوندن
مرضيه (مامان محمدمهدي)
24 دی 92 8:52
حسرت روي دل من هم موند كه يك بار پسرم خودش بشينه و مثل گرسنه ها غذا بخوره داره دو سالش ميشه ولي به هيچ غذايي رغبت نشون نميده فقط شير
ننه علي
پاسخ
واقعا اين قضيه غذا خوردن فشار عصبي زيادي به مادرا وارد مي كنه من خيلي تلاش ميكنم آرامشمو حفظ كنم ولي موفق نمي شم
مرجان.
24 دی 92 9:49
میدونمکه هرچی بگم فایده نداره....آخه اون موقع ها هر کی به من میگفت نکن این کار رو بچه باید بشینه غذا بخوره! من قبول نمیکردم که نمیکردم... انشالله این طلبه کوچولو روزی عالم بزرگی بشه!
ننه علي
پاسخ
باوركنيد تمام تلاشمو مي كنم يه جا نگه اش دارم اما فقط چند ثانيه طول مي كشه ممنون از دعاي خيرتون
hani
24 دی 92 9:52
قیافه ی من چی پس؟باید انواع و اقسام شکلک و أدا اوصول رو دربیارمتا آقازاده محترم دهانشون رو 5هزارم ثانیه باز کنن و شما قاشف رو بچپونین تو حلقشون
ننه علي
پاسخ
بنده از همين تريبون از همكاري شما و تلاش بي اندازه تان تشكر مي كنم مي گم بااين همه ادا اطوار وشكل قيافه كه واسه غذا خوردن علي در اوردي يه تست بازيگري بده سوپر استار مي شي حتما
عقیق
24 دی 92 10:00
این مرحله رو متأسفانه باید با هر سختی شده بگذرونی چون هیچ راه حلی نداره.ولی این قسمت معرفی نویسنده خیلی جالب بود برای پسر خوشگلمون
ننه علي
پاسخ
ممنون از دلداريت خاله
الــــــــيما
24 دی 92 15:16
من هم همه ي فرمايشات مرجان جان لطفا جدي بگيريد ....... من گوش كردم اوضاع بهتره الان
ننه علي
پاسخ
سعي ميكنم به زور بازي يه جا نگهش دارم .سخته خيلي سخته
طهورا -همنفس طلبه
25 دی 92 8:31
هو الکریم باسلام. تقریبا تمام بچه ها اینجوری هستن . من هم دقیقا همین کارای شما رو در مورد هر دوتاشون می کردم . اما می دیدم که خواهر بزرگم اصلا این کار رو نمی کرد غذا رو یه نقطه توجه بچه اش می گذاشت بعد می رفت دنبال کارش دخترش می اومد خودش هر وقت گرسنه می شد غذا رو با ولع می خورد هم به لحاظ جثه از بچه های من درشت تر بود و هم خواهرم اصلا مثل من نگران نبود
ننه علي
پاسخ
سلام واقعا از لحاظ روحي به خاطر بد غذايي علي تحت فشارم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
25 دی 92 12:21
من كه با تسنيم كم و بيش اين ماجرا ادامه داره ولى خيييييييييلى بهتر شده از بچگيش . اتفاقا مى خواستم كلك جديدش رو بنويسم هنوز فرصت نكردم همه اينا از بازيگوشيشونه تسنيم مى گه من از غذا خوردن و خوابيدن خسته ميشم فقط بازى !!
ننه علي
پاسخ
سلام قبلا گفتم ؟كلاتسنيم يك پديده پيچيدس
سمیرا
26 دی 92 20:33
علی کوچولو گوشت بخوره تپل شه شوت بزنه که گل شه شعردختر1ونیم ساله(دخترخاله ی همسرم سروده)
فاطمه مامان زهرا
28 دی 92 3:10
سلام عزيزم . همه بچه ها همين طور هستن ! زهرا و پسر داييش هم كه ٥/٥ ماه از زهرا بزرگتره همين جورين. راه حل ما براي اين مشكل : استفاده از صندلي غذا و يا روروئك ، كه در صورت استفاده از روروئك بايد پاتو بذاري قسمت پايين و نذاري وروجك در بره و يا استفاده از قابليت ثابت نگه داشتن روروئكه كه بعضيهاش داره . سي دي بي بي انيشتين هم ميتوني در حال غذا خوردن براش بذاري كه حواسش بره به اون و شما تند تند قاشق غذا رو بكني تو دهانش . بي بي انيشتين رو از اينترنت هم مي توني دانلود كني . بچه ها خيلي بامزه محو تماشايش مي شن ! موفق باشي !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد