علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

جوجه طلبه

اينم يه جورشه!!!

1392/10/5 0:55
نویسنده : ننه علي
199 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جان...پسرگلم....

نميشه كه هروقت محبتت به كسي گل كرد،؛خواستي بهش نشون بدي دوسش داري يا براش ذوق كردي دماغشو بكني تو دهنت!!!آخه اين چه مدل محبت كردنه مامانم....

آخه دماغ!!!!

دهن!!!سبز

نكن،اين كارا بده،اخِِِ‍،اصلن بدمزه س...

---------------------------------------------------

ورژن هاي ديگه محبت كردن گل پسر:دهن كردن چانه،ولپ فرد مورد نظر يا مثل يك پيشي ملوس تو بغل طرف كش و قوس دلبرانه آمدن...خجالت

قربون اون محبت كردنت ملوسمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

طهورا - همنفس طلبه
5 دی 92 8:26
هو الکریم باسلام. خدا ان شاالله کوچولوی محبوب شما رو براتون حفظ کنه تا ظهور حضرت حجت . وقتی داشتم پستتون رو می خوندم قند توی دلم آب شد . یه لحظه تصورش کردم و اینکه اگه دم دستم بود اونقده می چلوندمش که نگو. ...
ننه علي
پاسخ
سلام بانوي عزيز من حاضرم به نيايت از شما بچلونمش
بانو
5 دی 92 11:23
کشته مرده ی این محبت کردنای بچه ام! الهی فداشووووووووووووووووووووووووووووووووووووون دیشب اینقدر چلوندمش گریش دراومد بالاخره موفق شدم
ننه علي
پاسخ
مدل محبت كردناي مامانام عجيب غريبه مثلا چلوندن بچه در حد انفجار آخ كه چه مزه ميده
حانیه
5 دی 92 11:25
سلام چه گلپسری! انشالله همیشه زندگیتون پر محبت باشه و غرق در دهنی مالی های علی جون :دی خودتون طلبه هستید؟ قم؟
ننه علي
پاسخ
ممنون از دعاتون نه پدر جوجه طلبه هستن ،پايتخت
♡بهشت زودرس♡
5 دی 92 11:55
سلام آخی مثل اینکه این بینی و لپ خوردن همگانیه خدا حفظش کنه براتون، ان شاالله از سربازای مخلص آقا باشه من 2 ماه و 5 روزه متاهل شدم، یعنی 4 ماه بعد از اینکه وبلاگ زدم و توش نکاتی راجع به همسرداری که یاد می گرفتمو می نوشتم متاهل شدم
ننه علي
پاسخ
سلام عروس خانوم خوش آمدين ان شاا...خدا اولاد از نوع صالحش عنايت كنه بهتون هوارتا
mahtab
6 دی 92 15:30
خدا حقظش کنه جوحه ی ما خوردن دماغ و دهان نه اما کش و قوس کردن رو به عنوان محبت کردن و لوس نمودن خودش انجام میده مثل پسر شما
ننه علي
پاسخ
خداحفظ كنه پسر بامحبتتونو
مرضيه (مامان محمدمهدي)
9 دی 92 14:16
پس شما هم مثل ما شديد البته پسرك ما دماغ خوردن رو بي خيال شده ولي بقيش همچنان پابرجاست تازگيها هم كه رفته تو خط لب
ننه علي
پاسخ
مامان کوثر
13 اسفند 92 8:31
الهییییییییییی، خیلی روش جالبیه!! حتی تصورش خدا برات حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد