علي كوچولوعلي كوچولو11 سالگیت مبارک

جوجه طلبه

دخترانه

1393/6/5 12:45
نویسنده : ننه علي
630 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم سفره رو جمع میکردم

قوطی سس رو دستش گرفت  و رفت  سمت آشپزخونه ؛در یخچال روباز کرد و گذاشتش داخل  یخچال.

وقتی چیزی میدم دستش که ببره بذاره سر سفره خیلی شیک ودخترونه اون کارو انجام میده

گاهی هم  به سلیقه خودش سفره آرایی میکنه،مثلا آبکش  وسطل و هرچی کاسه  بشقابه پلاستیکیه میاره میذاره رو سفره

لباسهارو که جم وجور وتا میکنم  یکی یکی میده دستم 

توآشپزخونه که هستم یه لحظه هم از من جدا نمیشه مدام دور وبرم میچرخه 

اگه چیزی رنده کنم  ،میخواد که این کار رو انجام بده

از این کابینت چیز میز بر میداره میذاره تو اون کشو از اون کشو چیز بر میداره  ،میذاره تو لباس شویی

خلاصه که  حسابی  خونه داری میکنه برامون

__________________

بنده در آستانه ولادت با سعادت حضرت معصومه (سلام الله  علیها)وروزدختر این روز رو به پسر گلم که برا مادرش دختری هم میکنه تبریک میگم

 

پسندها (6)

نظرات (16)

گهواره
5 شهریور 93 14:01
تبررررررییییییییییک! هرچقدرم که پسرای مردم دخترن!دختره ما پسر میشه گاهی!
ننه علي
پاسخ
ممنون برا زینب گلی هم مبارک باشه البته با تاخیر بسیار کجا !!!!!!دخملمون یه کامیون ناز داره
مامانی
5 شهریور 93 14:27
ننه علي
پاسخ
نی نی عکس
5 شهریور 93 16:20
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
کوثر
6 شهریور 93 16:37
سلام مامان مهربون همه بچه ها، عشقشان این است که مثل مادر باشند... امیدوارم روزی دختردار بشوید، به قول مادرم، دختر وپسر فرقی نداره، اما خدا هیچ خونه ای رو بدون دختر نذاره... ولی کلا اگر ان شاءالله دختردارشید، به پسرتان خانه داری یاد بدید، آن وقت بعدا کلا عروسی تان دعایتان می کند. ببوسید گل پسر را... خدا حفظش کند فرشته کوچک خانه تان را
ننه علي
پاسخ
سلام بر دوست نازنینم بله حتما هوای عروسم را خواهم داشت
آویزووووووووون
6 شهریور 93 19:52
من هم به نوبه خود روز دختر رو به کد بانو جوجه طلبه تبریک رض میکنم...باشد که ماندگار شود
ننه علي
پاسخ
اااااست
مامان نازنین زهرا
7 شهریور 93 1:25
دختر من هم شدیدا کپی این کارا را بلده....ماهرانه....فقط گاهی پهلوان بازی در میاره دیس پر از برنج یاظرف خورشت را با اعتماد به نفس کامل میخواد برداره....
ننه علي
پاسخ
آخ گفتی یعنی این اعتماد به نفسشون منو کشته
الهه مامان سلما
7 شهریور 93 3:19
ماشالا اااا چه پسر خوشمزه ی کدکدبانویی،...دخمل منم استاد سفره آرایییه!!!
ننه علي
پاسخ
ممنون خاله خدا حفظش کنه
لیلا
7 شهریور 93 17:34
انشاالله نی نی بعدی دختر میشه،علی جون واسش برادری میکنه مبارک باشه عیدتون
ننه علي
پاسخ
هر چی خواست خداست عید برشمام مبارک با تاخیر
نادیا
9 شهریور 93 18:50
یعنی وقتی اینجارو دیدم و یه نگاه به عکس علی توو گوشیم انداختم..دلم برای خودت و خودش یه ذره شد الهی که همیشه هردوتون تحت عنایت خاصه ی حضرت باشید ننه علیِ نازنین ما
ننه علي
پاسخ
ممنون عزیزم دل مام براتون تنگیده محتاجیم به دعاتون
مامان محمدمهدی
12 شهریور 93 14:03
خانوم خیلی دل خوش نکن و امیدوار نباش با مستدام بودن کدبانوگری گل پسر زحمت بکشید یه عدد دختر واقعی واسه خودتون بیارید.یعنی فکر نکن من الان واسه خودم پز دادما
ننه علي
پاسخ
بله ديگه دختر داري بايدم پزشو بدي
سمیرا
12 شهریور 93 20:37
بنده نیز تبریک میگم,الهی که خوشبخت بشه هلووووووووووووی منه دیگه
ننه علي
پاسخ
ممنونم لطف داري
مامان خانمی
16 شهریور 93 19:58
سلام عزیز دلم امروز اومدم تا از محمدسجاد برات بگم پسر خوشگلم دیگه راحت چرخ میزنه و رو شکم میخابه.از خودش صدا در میاره انگار که میخاد حرف بزنه.خلاصه خیلی شیرین شده اینم دوتا عکس از پسر گل من. این وقتیه که محمدسجاد خودشو واسه مامانش لوس میکنه http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101015644.jpg اینم جدیدترین عکسش http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101017826.jpg فعلا بای تا بعد دوستت دارم
ننه علي
پاسخ
سلام دوست خوبم ميگفتي ما خدمت ميرسيدي ما شاالله خدا حفظش كنه
مامان محمد مهدی
16 شهریور 93 23:36
خدا گل پسرتون رو براتون نگه داره خوشحال میشم ما رو هم لینک کنید
ننه علي
پاسخ
ممنونم خوش آمدين
مامان گلشن
18 شهریور 93 18:29
سلام به این گل پسر که اینقدر کمک مامانش می کنه
مامان گلشن
18 شهریور 93 18:33
سلام به گل پسر به ما سر بزنین
ننه علي
پاسخ
سلام
الیما
31 شهریور 93 14:17
اجازه؟؟ تو خونه ی ما هم از این خبرها هست خدا روو شکر
ننه علي
پاسخ
پس خوش به حال ما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد