علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

جوجه طلبه

حاج آقا مسالة!

1393/9/17 21:23
نویسنده : ننه علي
832 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه طلبه كه باشد ؛صاحب فتوا هم ميشود...

آب مضاف كه در دسترس نبود ميتوان از ته مانده ماست ته كاسه ؛

يا كاكائو ماسيده روي انگشت ها؛

شربت وهرچه دم دستتان است براي مسح صورت و پا استفاده كنيد...

مهم آن است كه وضو گرفتن را آموخته ايد!!!

-----------------------------

_اين روزها «ميهمان داريم » روي پرده است ؛روزهاي جشنواره فجر ديدمش؛

فارغ از كارنامه سياسي كارگردان؛فيلم ديدني بود ؛بسيار ديدني...

 

پسندها (3)

نظرات (17)

مامانی
18 آذر 93 7:54
چقدر دلمان خواست محکم بغلش کنیم و بوسه بارانش راستی نامحرمه، نه؟؟؟؟؟ حاج آقا میشه بگین ما با این حسمان چ کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟ یا شما کمتر نمک بریزین یا ما دست نگه داریم یا این وظیفه را به مادر گرامیتان محول کنیم بهترین گزینه همین سومی است
مامانی
18 آذر 93 8:12
راستی میدونی که نظرات این پست بدون تاییده؟؟
مامان محمد مهدي (مرضيه)
18 آذر 93 9:40
اي جانم جوجه طلبه صاحب فتوا محكم بچلونش از جانب من
گهواره
18 آذر 93 11:03
فتوا دیگه ای داشت بگو رساله بدیم براش بره زیر چاپ!!! والللللا!
سید
18 آذر 93 15:26
پس وای به حال روزی که ازحال جوجه بودن دربیاد....خدا بخیرکنه
الهه مامان سلما
19 آذر 93 18:15
حاج اقا با خورشت هم میشه هااا من حتی دیدم دخترک با ماکارونی هم مسح میکندهاااا اخ مندهنوز شیار۱۴۳رو هم ندیدم،...چقدر کار دارم
مامان امیررضا
23 آذر 93 18:40
بله دیگه....فتواهای جدید از جوجه طلبمون دیگه من هم از این فیلم تعریف های زیادی شنیدم..خیلی دلم میخواد ببینم...ایشالله برنامه ریزی کردیم برا رفتن به سینما شار 143 هم خیلی فیلم جالبی بود و پر از احساس
مامان گلشن
25 آذر 93 8:30
الهی من قربون برم این پسر رو .همین که بلد شدی وضو بگیری این مهمه کاری که خیلی بزرگترها هنوز به فکرش هم نیستن
کوثر
6 دی 93 1:16
سلام دوستم پس یادم باشه اگر به مشکلی برخوردم، بیام جوابشو از گل پسر شما بگیرم...
مهدیه
7 دی 93 11:02
اسمش رو بذارین فقه مدرن!!! مهمان داریم خوبه؟ پس بریم ببینیم!!!
کوثر
8 دی 93 20:03
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
حنانه
9 دی 93 10:55
جووووووووووووونم خدا خفظ کنه جوجه طلبه عزیز مهم اینکه با دین اشنا بشه اگه مشکلی نیست از طرف من مامانش روی گلشو ببوسه
آشنا
10 دی 93 15:02
خخخخخخخخ
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:17
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
کوثر
17 دی 93 19:29
سلام ننه علی جانم کجایی تو؟! خوبی؟! جوجه طلبه خوبه؟! رساله اش کی درمیاد، ما بریم بخریمش... ملتمس دعا
فاطمه همسر سید علی ...
25 دی 93 16:19
سلام بانو خیلی جالب بود خدا حفظشون کنه این آقای جوجه طلبه رو ان شالله ...
منیره الهی
28 دی 93 20:18
سلام علیکم خوشحال میشم به وب منم سری بزنین منتظرتونم یازهرا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد