علي كوچولوعلي كوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

جوجه طلبه

نظرات (10)

مامان محمدمهدی
15 آذر 93 8:43
بچه رو اذیت نکن فوقش آخر سال یه رنگ میکنید خونه رو ولی جدای از شوخی یه محدوده ایرو مشخص کن و اون جارو تا حدی که دستش میرشه دیوارشو کاغذ سفید بچسبون و بهش بگو تو اون قسمت مجازه به نقاشی کردن. بنظرم جواب میده، آزموده ایم ما
ننه علي
پاسخ
ان شا الله تا ببينيم...
مامان محمد مهدي (مرضيه)
15 آذر 93 9:13
خدا به شما قدرت بازو و يك عدد پاك كن خوب و به صاحبخانه گرامي صبر عنايت فرمايد
ننه علي
پاسخ
آمييين
گهواره
15 آذر 93 12:00
دعا کن در خونه کس دیگه ای نخوابه!
ننه علي
پاسخ
اونايي كه خونه دارن ديگه چرااا
mahtab
15 آذر 93 16:05
من هربار انقدر باهاش محکم برخورد کردم و نذاشتم که جز یه دوسه باری که مرتکب شد این خطا رو دیگه تکرار نکرد اگه از اول باهاش سفت و سخت برخورد کنین و نذارین از سرش میفته حتما
ننه علي
پاسخ
متاسفانه اين علي آقا واسه ما تره هم خورد نمي كنه
کوثر
15 آذر 93 23:33
سلام... پیشنهاد می شود از این کاغذ متری ها بگیرید و بزنید روی دیوار، یک متر پایین دیوارها را بپوشانید، حداقل دیوار ملت، رنگی نمی شود... ملتمس دعا
ننه علي
پاسخ
سلام... در فكرش بودم حتي قبل از آمدن شتر اما اين شتره ما رو غافل گير كرد...
مامان گلشن
16 آذر 93 10:40
وقتی گلشن خیلی کوچولو بود خونه ی یکی از بدوستان که مستاجر هم بود رفتیم و با دیدن دیوارها شک زده شدم تا جایی که قد دخترشان رسیده بود جای سالمی روی دیوار نبود.پدر دختر از قضا روانشناس بود واین امر رو برای تخلیه ی روحی مناسب میدانست.وگفت قبل از رفتن از این خانه دیوارها رو رنگ میزنن.اما من هر کاری کردم دیدم نمیتونم با این کار موافقت کنم وتا مدتی که گلشن نتونه ازش یاد بگیره دیگه خونشون نرفتم...اما اون اقا صحبتهای قشنگی در این مورد داشت که منطقی هم به نظر میرسید ولی من کلافه میشدم وقتی دیوار ها رو میدیدم
ننه علي
پاسخ
بنده هم با ايشون موافقم شديدااما نه در خونه مردم
مامان نازنین زهرا
17 آذر 93 0:52
کدام شتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مداد؟ دیوار؟؟ پاک کن؟؟؟ خانه اجاره ای؟؟؟؟ ویا ...اوه نه ببخشین دیگه یا نداشت....
ننه علي
پاسخ
هر كس از ظن خود شد يار من...
حنانه
18 آذر 93 7:30
سلام رنگ انگشتی براش بخرید تا توی سرویس بهداشتی نقاشی کنه میشه کل خونه جاهای ک قدش میرسه کاغذ بزنید راحت این که مسئله ای نیست موفق باشید
الهه مامان سلما
19 آذر 93 18:13
اخ اخ این که چیزی نیست... خونه مامانم اینا مامان حسسسساس مدادشمعی دیوار تازه رنگ شده... چه شود...
ننه علي
پاسخ
بووووق...
مامانی وبابایی
28 بهمن 93 20:26
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه طلبه می باشد